داود طلوعی مطلق

غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در منطقه گچ بلند از توابع شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گلزار مطهر شهدا در منطقه گچ بلند بهمئی غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر : 14593
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 9:58

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، در اولین روز آغاز و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گلزار مطهر شهدا با حضور گروه های مختلف مردم بهمئی، دانش اموزان ،بسیجیان و مسئولان غبار روبی شد.

امام جمعه شهر لیکک، در این مراسم، با اشاره به اینکه، شهدا با ایثار جان، و مال خود و با رشادت‌ها و پایمردی های جانانه در دوران دفاع مقدس از ناموس و دین اسلام دفاع کردند گفت : خوشبختانه امروز نوجوانان بسیجی در شرایط مختلف آماده جانفشانی در راه اسلام و کشور عزیزمان ایران هستند.

حجت الاسلام افروغی، با بیان اینکه ما باید راه شهدا و امام شهیدان را ادامه داده و همچون آنان از دین و انقلاب مان در برابر دشمنان و یاوه گویی های ایادی استکبار دفاع کنیم افزود : بسیجیان و دانش آموزان شهرستان بهمئی در طول ۸ سال دفاع مقدس، از مرز و بوم ایران اسلامی به خوبی دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه، نقش و وظیفه کنونی ما پشتیبانی از نظام و انقلاب در برابر دسیسه گران و منافقان است گفت : اخلاق و مهرورزی و برپایی نماز باید در سرلوحه کار دانش اموزان ما قرار گیرد.

جهانگیر آشنا فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی هم در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی به رشادت نوجوان بسیجی حسین فهمیده اشاره کرد و با بیان اینکه به همین مناسبت بیش از ۴۰ ویژه برنامه مختلف در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود گفت: دانش آموزان بسیجی شهرستان بهمئی همواره در زمینه علم اندوزی، اگاهی بخشی و یاری کردن دیگران پیشتاز بودند.

گفتنی است در این مراسم دانش اموزان هنرستان فنی فارابی به همراه مدیران و فرهنگیان این مرکز در محل گلزار شهدا حضور داشتند و ضمن ادای احترام به مقام شهدا با انان میثاق بستند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داوود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.