۰ نظر
۱۷۸ بازدید

فرماندار شهرستان بهمئی؛ پیشنهادات، انتقادات ، مشکلات و قدردانی مردم را شنیدند و پاسخگوی مردم بودند

مردم بهمئی در گفتگو با فرماندار این شهرستان از مشکلات به جا مانده از گذشته و عدم خدمت رسانی طی این سالها انتقاد کردند و خواستار سرعت بخشی خدمت رسانی در حوزه مختلف شدند.
کد خبر : 33729
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 13:51

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،فرماندار شهرستان بهمئی ، ظهر امروز از طریق سامانه سامد ، پل ارتباطی مردم و مسئولان پاسخگوی مردم بود و علاوه بر تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته طی ۶ ماه گذشته، انتقادات تند و مشکلات متعدد مردم را که از گذشته تاکنون به جای مانده بود، پاسخ دادند و ابراز امیدواری کردند که با همکاری مردم شریف شهرستان بهمئی همه مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شود.

فرماندار بهمئی، با اشاره به اینکه، پیشنهادات ، انتقادات و مشکلات شهروندان شهرستان از دستگاه‌های اجرایی از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ ارائه شد که تک تک این خواسته ها پیگیری و اقدام شد.

علی محمدی از انتقادات تند اهالی بهمئی نسبت به برخی مدیران، مشکلات طرح ها و زیر ساخت ها استقبال کرد و افزود : با مدیرانی که نسبت به خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند برخورد خواهد شد و اولویت کاری خود را علاوه بر ساماندهی امور ، وفاق و همدلی، تکمیل طرح های نیمه تمام می دانم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس برنامه زمان‌بندی ، مدیران را موظف کردیم که طرح های خود را پیگیری کنند و در صدد تکمیل آن اقدام کنند وگرنه با دستگاه متولی برخورد قانونی میشود.

فرماندار بهمئی گفت : عده ای ناخواسته و بدون اطلاع از اقدامات صورت گرفته برنامه ریزی ها و خدمات را نادیده می گیرند ولی مردم بهمئی مطمئن باشند که در خدمت به آن ها کوچکترین سهل انگاری صورت نمی گیرد.

علی محمدی از تمامی منتقدین خواست که به کمک ما بیایند تا بتوانیم با همفکری همدیگر مشکلات را حل کنیم و زمینه آسایش مردم را فراهم و از همه منتقدان و صاحب نظران استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که از گذشته به جامانده و طرح هایی که از قبل راکد مانده، از برخی افراد و بویژه اصحاب رسانه و فضای مجازی خواست که نسبت به تخریب دولت های گذشته اقدام نکنند و برای پیشرفت شهرستانمان از ظرفیت انها استفاده شود.

علی محمدی از تمام طیف ها ، گروها ، جناح ها، منتقدان، بزرگان ، جوانان، ریش سفیدان، نخبگان، دانشجویان، علما ، روحانیون، بانوان و قشرهای مختلف شهرستان خواست که برای کمک به شهرستان و توسعه و آبادانی منطقه پای کار بیایند و ما هم از تمام توان آن ها بهره مند خواهیم شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.