در دوران پس از جنگ نیز بسیج دانش آموزی به عنوان میعادگاه تداوم همه جانبه دانش آموزان از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.

داود طلوعی مطلق

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را تشریح کرده اند

هشتم آبان ماه، یادآور حماسه جاویدان دلاورمردانی است که افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.
کد خبر : 2324
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 20:41

به گزارش سایت خبری عصر آشنا

سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید امینی شهرستان بهمئی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را تشریح کرده اند.
سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با بیان اینکه ۷ تا ۱۳ آبان ماه جاری به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است، افزود: هشتم آبان ماه، یادآور حماسه جاویدان دلاورمردانی است که افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

وی هفته بسیج دانش آموزی را یادآور رشادت‌های بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز دانست و با اشارهه به اینکه شهرستان بهمئی نیز ۳۶ شهید دانش آموز را تقدیم نظام و انقلاب نموده است، اظهار داشت: در دوران پس از جنگ نیز بسیج دانش آموزی به عنوان میعادگاه تداوم همه جانبه دانش آموزان از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.

وی، “دانش آموز انقلاب، ایستادگی و مقاومت و استکبار ستیزی” را شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال ذکر کرد و افزود: هدف از این نامگذاری، توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالفعل و بالقوه سازمان در انجام فعالیت‌های گسترده کمی و کیفی در عرصه‌های مختلفی چون علمی، فرهنگی و معرفتی و نیز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه بزرگ و آینده ساز کشور است.

آشنا تصریح کرد: ثبت رشادت و دلاور مردی های دانش آموزان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقویت روحیه، نشاط و شادابی، خلاقیت و نوآوری و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در میان دانش‌آموزان و الگوگیری نسل نوجوان و جوان از الگوهای مستند و حقیقی نظیر شهدای شاخص از دیگر اهداف هفته بسیج دانش آموزی است.

مسوؤل بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: نخستین برنامه این هفته برگزاری پویش “آمریکا باید از منطقه برود”، استکه این پویش در فضای مجازی به صورت متمرکز برگزار می شود.

آشنا افزود: دانش آموزان می توانند در بخش های مختلف این پویش ازجمله متن نویسی با موضوع چرا مرگ بر آمریکا؟ با هدف استکبار ستیزی، پیام به سربازان آمریکایی با موضوع خروج سربازان از منطقه و انتقام سخت خون شهید سلیمانی، نقاشی با موضوع ترسیم جنایات آمریکا، نماهنگ، اینفوگرافی و تولید پادکست صوتی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند.

سروان آشنا به اجرای پویش “همه باهم مرگ بر آمریکا”، اشاره کرد و افزود:در صورت عدم برگزاری تجمع ۱۳ آبان، در همان روز راس ساعت ۹ صبح هر دانش‌آموز می تواند با تهیه فیلم از خود در فضای عمومی، همچون پشت بام منازل، حیاط و محله ها با صدای رسا مرگ بر آمریکا بگوید و در این پویش شرکت کند.

وی، امضای طومار مجازی دانش آموزی با شعار “آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود” را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی ذکر کرد و اظهار داشت: دانش آموزان می توانند در بستر فضای مجازی با ثبت “نام و نام خانوادگی خود” این طومار را امضا کنند.

آشنا تاکید کرد: ایجاد کانال شهرستانی و استانی راهیان نور مجازی شامل معرفی مناطق، خاطرات شهدای بومی و روایتگری های دفاع مقدس، افتتاحیه و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق با موضوعاتی پیرامون دانش آموز انقلابی، نسل سلیمانی و استکبار ستیزی، تولید و انتشار محتوا در کانال سازمان بسیج دانش آموزی در شبکه اجتماعی شاد و فضاسازی مناسب در سطح شهر، حوزه، اداره و مدارس از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در هفته بسیج دانش آموزی در سال جاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.