جهانگیرآشنا

قطعی چند روزه شبکه های دیجیتال در شهرک ولیعصر شهرستان بهمئی  /هیچکس صدای خرابی گیرنده ها را نمی شنود. 

قطعی و عدم پوشش شبکه های دیجیتالی صدا و سیما باعث رو آوردن برخی از مردم به شبکه های ماهواره ای می شود، و این موضوع نیز خسارات جبران ناپذیر فرهنگی را برای خانواده ها درپی دارد.
کد خبر : 69206
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 0:00

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا قطعی چند روزه شبکه های دیجیتال در شهرک ولیعصر شهرستان بهمئی باعث گلایه فراوان مردم شده است.

معضل همیشگی قطعی و اختلال شبکه های دیجیتال تلویزیون در شهرک ولیعصرشهرستان بهمئی باعث اعتراض و گلایه مردم شده است.

قریب به یک ماه شبکه های دیجیتال شهرک ولیعصر شهرستان بهمئی قطع شده و مردم این شهرک از تماشای کانال های تلویزیونی محروم کرده است.

قطعی و عدم پوشش شبکه های دیجیتالی صدا و سیما باعث رو آوردن برخی از مردم به شبکه های ماهواره ای می شود، و این موضوع نیز خسارات جبران ناپذیر فرهنگی را برای خانواده ها درپی دارد.

باتوجه به اینکه به مسئولان اطلاع رسانی شده است که نسبت به رفع این معضل در شهرک اقدامی اساسی انجام دهند اما تاکنون هیچ گونه اقدامی مشاهده نشده است.

شبکه های دیجیتالی صدا و سیما با کوچکترین بارندگی با اختلال و قطعی روبه رو می شودمسئولان مربوطه شهرستان و استان باید راهکار و چاره ای اساسی برای رفع این معضل درشهر داشته باشند.

خانواده با ناامیدی تلویزیون را خاموش می کنند!

یکی از شهروندان به خبرنگار ماگفت: در خصوص قطعی پی در پی و اختلال گیرنده دیجیتال در این بخش گفت: با گذشتن بیش از چند روز از قطعی کانال های دیجیتالی متاسفانه هنوز کسی در این مورد اقدامی نکرده است و خانواده ما هر شب به امید وصل شدن کانال ها تلویزیون را روشن می کنند و ناامید به کار دیگری مشغول می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.