۰ نظر
۱۸۵ بازدید

داودطلوعی مطلق

ماه ها و روزهای پر کار اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از دهه فجر تا نیمه شعبان / تا جنگ شادی هنرمندان و قلم رنگی ها

یکی از رسالت های اداره فرهنگ‌وارشاد ایجاد فضای مفرح و شاد و برگزاری جشن ها و جشنواره ها برای جامعه است که در این میان هنرمندان با نقش آفرینی و خلق اثر هنری و بیان آسیب های اجتماعی در قالب هنر میتواند بیشترین تاثیر را در مردم بجای بگذارد.
کد خبر : 49647
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 13:55

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،عادل پورجشیره گفت: متناسب با مناسبت های ایام مجموعه برنامه های مفرح وشادی را اجرا نمودیم که به اهم آنها اشاره میکنم. سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی گفت:یکی از رسالت های اداره فرهنگ‌وارشاد ایجاد فضای مفرح و شاد و برگزاری جشن ها و جشنواره ها برای جامعه است که در این میان هنرمندان با نقش آفرینی و خلق اثر هنری و بیان آسیب های اجتماعی در قالب هنر میتواند بیشترین تاثیر را در مردم بجای بگذارد.

پورجشیره در ادامه سخنان خود به جشن ها و برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی انجام شده در بهمن و اسفندماه اشاره کرد و بیان داشت :دهه فجر متنوع از هنرآفرینی و سرود های انقلابی ، ایجاد برنامه های شاد ومتنوع به مدت ۶شب در سالن آمفی تیاتر ارشاد و همچنین پخش جشنهای میدان انقلاب از شبکه استانی دنا ،برگزاری جشنها در مدارس و مساجد شهرستان بهمئی از مهمترین برنامه های شادی آفرین برای مردم بود .

وی گفت:میلاد مبارک حضرت امام حسین ع که به نام روز پاسدار مزین شده است تا علاوه بر بزرگداشت آن روز جهت ادای احترام به مقام والای سبز پوشان مقتدر عرصه خدمت ،پاسداران انقلاب اسلامی قدمی برداشته شود این روز به روز پاسدار مزین شده است وما بر اساس رسالت خود جشن با شکوهی با حضور برادران پاسدار برگزار کردیم که علاوه بر هنرنمایی هنرمندان وایجاد فضای شاد از چند تن از سپاهیان پیشکسوت شاخص به نمایندگی از پاسداران بصورت نمادین تجلیل بعمل آمد.

پورجشیره در ادامه به برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج)در سطح شهر اشاره کردند و گفتند :در این برنامه هنرمندان  از گروه های مختلف هنری با خلق اثر هنری خود محیطی سرشار از شادی و طراوت را برای مردم به وجود آوردند.

سرپرست اداره فرهنگ ارشاداسلامی شهرستان بهمئی مهمترین نیاز جامعه امروز را ایجاد فضای شاد دانست و گفتند:گروه هنری موسسه قلم رنگ به مدت سه شب با استفاده ازهنرمندان مختلف مانند گروه تئاتر ونمایش،شعر طنز،تقلید صدا،موسیقی های مختلف به ویژه موسیقی محلی شب های بیاد ماندنی را با اجرای برنامه شاد برای مردم بهمئی اجرا نمودند که در این سه شب از استقبال بی نظیری جوانان و خانواده ها برخوردار بود.

پورجشیره در پایان از همه کسانی که در اجرای این برنامه ها ما را  یاری نمودند به ویژه فرماندارشهرستان، صداوسیمای استان ، اداره آموزش وپرورش،اداره ورزش وجوانان،هیئت های مذهبی ،کانونهای مساجد، آموزشگاه قلم رنگ وهمه هنرمندان استان و شهرستان تقدیر وتشکر نمودند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.