داود طلوعی مطلق

مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در شهرستان بهمئی

مهمترین خصوصیت حاج قاسم ولایت مداری ایشان بود، در هر جایی و در هر شرایطی سعی می کرد سرباز ولایت باشد و واقعا هم بود که آنچه باعث شد حاج قاسم اینگونه میدان داری کند وجود همین خصوصیات بود.
کد خبر : 4139
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 11:12

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در شهرستان بهمئی برگزارشد.

سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی به مهمترین خصوصیات شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کردندو بیان داشتند:حاج قاسم شجاعت داشت و با تدبیر بود، اخلاص ایشان در خیلی از جاها اثرگذاری خودش را نشان می داد تا حدی که حتی حاضر به گرفتن ترفیع درجه و نشان های نظامی نمیشد.

وی گفت:حاج قاسم اهل مذاکره بود اما مذاکره ای که همراه عزت باشد و با دستان پر مذاکره می‌کرد،طرف مقابلش را می شناخت و بعد مذاکره می کرد،حاج قاسم برای همه بشریت جان فشانی کرد و وارد میدان شد و این خصوصیاتی بود که ایشان را مرد میدان کرده بود.

محمدی درپایان گفت:مهمترین خصوصیت حاج قاسم ولایت مداری ایشان بود، در هر جایی و در هر شرایطی سعی می کرد سرباز ولایت باشد و واقعا هم بود که آنچه باعث شد حاج قاسم اینگونه میدان داری کند وجود همین خصوصیات بود.

این مراسم با مجری گری علیرضا فخیم زاده ،اجرای قاری برتر استانی سید افشین پیرایش با سخنرانی سرگرد پاسدار محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، اجرای خواننده انقلابی اسماعیل ارندان و با اجرای زیبای گروه سرود دختران سلیمانی (هیئت میثاق باشهدا) درمسجد صاحب الزمان(عج)، فلکه مرکزی شهر توسط هیئت میثاق با شهدا  و با  همکاری ستاد اقامه نماز جمعه و حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) مرکزی لیکک درشهرستان بهمئی برگزارشد.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.