۰ نظر
۱۲۱ بازدید

داودطلوعی مطلق

مراسم تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمدبرگزارشد

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مراسم تجلیل از بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن فرهنگ اداره کل ارشاداستان برگزار شد.
کد خبر : 67159
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 9:14

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی،معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی و مدیر روابط عمومی اداره کل ارشاداستان  برگزار شد.

امین درخشان ​ضمن ​تبریک میلاد حضرت زهرا(س) به همکاران و ضمن تسلیت حادثه دلخراش کرمان که بخش زیادی از شهدای کرمان خانم‌ها و هم ​فرزندانشان واقعاً مظلومانه به شهادت رسیدند برخود لازم می‌دانم ابراز همدردی و تسلیت آن ​حادثه ناگوار را هم داشته باشیم .

​مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص فضایل و کرامت حضرت فاطمه زهرا (س)موارد متعددی وجود دارد که من ​متوسل شدن به حضرت زهرا را بارها در زندگی فردی خودم تجربه کردم.

درخشان بیان کرد: در زندگی فردی هرانسانی  متوسل به همه ائمه خیلی کمک می‌کند ولی من اعتقاد دارم آدم با هر نگاهی با هر سلیقه‌ای با هر میزان تعهدی که به مسائل دینی داشته باشد  ولی متوسل شدن به حضرت زهرا(س) در زندگی خیلی کمک می‌کند و من خودم تجربه کردم شاید در سخت‌ترین مسائل و موارد و مشکلات هر وقتی واقعا به حضرت زهرا (س)متوسل شدیم نتیجه‌ گرفتیم چون محال هست دست آدم رانگیرد.

وی گفت:در زندگی شخصی خانواده به حضرت زهرا(س) همیشه متوسل شوید بالاخره اخلاق تعهد سرشت وظیفه شناسی ،خانواده شناسی، همسرداری همه اینها مسائلی هستند که اگر آدم بخشی از این‌ها را در زندگی خودش متوسل بشود  و به کرامات و فضایل حضرت زهرا(س) توجهی داشته باشد حتماً نتیجه خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: بابت همه زحمات خوب و ارزشمند مجموعه همکاران خانم در اداره کل و تقدیر و تشکرمیکنم و همیشه قدردان و قدرشناس همه زحمات و تلاش‌هایی که دارید  هستیم و امیدواریم که به یاری خود حضرت زهرا(س) هم در همه مسائل کاری موفق باشیم.

همچنین‌ در پایان این مراسم بانوان مطالبات خود و نقطه نظراتشان درباره مسائل اداری را مطرح کردند و مدیرکل ومعاون توسعه ومنابع انسانی به همه مطالبات همکاران پاسخ دادند.

درپایان از خانمهای همکار بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س)روز زن و روز مادر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.