مسلم مختاری

مسئولان شهرستان بهمئی در جمع دانش آموزان مدارس روستای بنه پیر رود تلخ بخش ممبی به همراه تجلیل و تقدیم هدایایی

در مراسمی با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان بهمئی، علاوه بر بررسی مشکلات مدارس روستایی، از دانش اموزان تجلیل و هدایایی هم اهدا شد
کد خبر : 26510
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 22:45

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ جمعی از مسئولان شهرستان بهمئی برای بررسی مشکلات، کمک به دانش آموزان، پیگیری مشکلات و خواسته های مدارس به منطقه رود تلخ در بخش ممبی شهرستان بهمئی سفر کردند.

فرماندار شهرستان بهمئی، مدیر اموزش و پرورش، بخشدار ممبی، سپاه پاسداران، مجموعه بسیج سازندگی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، رئیس جهاد کشاورزی، مدیر اداره برق، مخابرات، رئیس اداره راهداری، مجموعه دامپزشکی شهرستان، منابع طبیعی و آبخیزداری، کمیته امداد ممبی و اداره بهزیستی در این مراسم حضور داشتند.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این سفر ضمن بررسی مشکلات تعدادی از مدارس حوزه رود تلخ از جمله ؛ مدارس ابتدائی شهید قدوسی بنه پیر و شهید بابائی روستای گدوک گفت: باید همه مسئولان همت خود را برای خدمت به مردم این مناطق بیش از پیش افزایش دهند و نسبت به رفع هرگونه کاستی و نقصان برای خدمت به این اهالی اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این سفر با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد و فعالیت های صورت گرفته در حوزه تعلیم و تربیت و توجه جدی به مدارس در مقاطع مختلف در این بخش گفت: انشاالله با برنامه ریزی صورت گرفته درصدد رفع مشکلات و کمک به حوزه ی آموزش و پرورش در این روستاها و مناطق هستیم.

غلامعلی مویدی از تامین سوخت زمستانی، تهیه برخی تجهیزات و امکانات و اهدا بسته های کمک آموزشی به دانش آموزان خبر داد و گفت: در آینده فعالیت های سازنده تر و مفید تری در راستای خدمت به این مناطق صورت می گیرد.

وی از تلاش های مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد طی این مدت و توجه جدی به شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم هدایا و بسته هایی به دانش اموزان اهدا شد و برای مشکلات موجود برنامه ریزی لازم انجام شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.