۰ نظر
۱۷۵ بازدید

مسلم مختاری

مسئولیت پذیری و موفقیت فرزند بهمئی در جای جای ایران اسلامی، از هر قوم و طایفه ای که باشد ، باعث افتخار ماست

گزینش شما بعنوان منتخب شهرداری مردم شریف شهر میانکوه، پرچم شادی را در دلهایمان برافراشته است
کد خبر : 15061
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 22:03

 

💞 برادر گرامی جناب مهندس امین جهانیان

سلام علیکم 👋

❤️ از صمیم قلب انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان شهردار میانکوه استان خوزستان، تبریک عرض می کنیم و امیدواریم با تلاش مجدانه خویش، پاسخی در خور به اعتماد مردم فرهیخته آن دیار دهید ، تا اعتماد به فرزندان دیارمان در خارج از شهرستان بهمئی، زمینه ساز حضور و بروز دیگر همشهریانمان در مسولیت های مختلف در دیگر نقاط کشور شود.

💫 بدون شک رمز موفقیت جوانانی همچون حضرتعالی در پیشگاه مردم، علاوه بر پشتکار ، استقامت و پایداری بر اصول و ارزش­های مقدس انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام و تحقق آرمان‌های آنها است.

🌟 گزینش شما بعنوان منتخب شهرداری مردم شریف شهر میانکوه، پرچم شادی را در دلهایمان برافراشته است.

👈 بی تردید خدمتگزاری به مردمان عزیز آن منطقه، فرصت مغتنمی است که امیدواریم با نگاه مدبرانه، هم مشمول لطف حق تعالی قرار گیرید و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازید که آنچه باعث سرافرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

🔅 این حقیر مسلم مختاری به عنوان خبرنگار و نماینده صداوسیما و برادر رسانه ای داود طلوعی مطلق ، طی سالهای نه چندان دور در شهرستان بهمئی، بویژه شهر لیکک، شاهد خدمات ارزنده شما در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی و شهرسازی بوده ایم، که در جای خود کم نظیر بود و جای تقدیر از زحمات چندین ساله شما دارد.

💖 انتخاب شایسته و ارزشمند شما در این سمت باعث افتخار است  برایتان از ایزد منان توفیق خدمت روزافزون به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آرزومندیم. و موفقیت دیگر جوانان شهرستان باعث خوشحالی بیش از پیش ماست.

پایدار و پر توان باشید.

مسلم مختاری امیرالمومنین – داود طلوعی مطلق

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.