مسلم مختاری

مسجد حضرت امام علی (ع) در شهر لیکک؛ میزبان عزاداران فاطمی و دوست داران سردار سلیمانی + عکس

تاکید حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک و حجت الاسلام ویسی نژاد از روحانیون حوزه، بر حضور گسترده در مساجد و مراسمات و مناسبت های مختلف
کد خبر : 21430
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 0:07

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد حضرت امام علی (ع) شعر لیکک برگزار شد گفت: حفظ حجاب و عفاف و الگو پذیری از حضرت فاطمه (س) نقش موثری در ارتقا جایگاه بانوان و دختران ما خواهد داشت.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی، حضور پرشور مردم، بویژه نوجوانان و جوانان را امری بسیار مهم در راستای آموزش فرامین دینی، مذهبی، فرهنگی و علوم تربیتی و قرآنی ذکر کرد و افزود: باید تمام توان خود را برای تعلیم فرزندانمان به همراه معاشرت های انسانی و اسلامی به کار ببندیم و از ظرفیت های موجود مساجد و روحانیت نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به اینکه ، کانون گرم خانوادن نیازمند توجه جدی والدین به تمامی اعضای خانواده هست گفت: فضای مجازی علاوه بر نکات مثبت، می تواند در صورت عدم مدیریت صحیح تهدید زا هم باشد، به همین منظور خانواده ها می توانند نظارت لازم را بر رفتار فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند.

حجت الاسلام ویسی نژاد از روحانیون حوزه و فعالان عرصه دینی و مذهبی شهرستان هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید سلیمانی و گرامیداشت شهادت بنت نبی مکرم اسلام، بر برگزاری ویژه برنامه های مختلف دینی و مذهبی تاکید کرد و گفت: عمل به آداب و سنن دینی و اسلامی، نقش عمده ای در موفقیت فرزندان ما در زندگی دنیوی و اخروی دارد.
حجت الاسلام ویسی نژاد به ویژگی های بارز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا س اشاره کرد و افزود: بهره مندی از مراسمات ایام فاطمیه، برای خواهران و برادران امری مهم و ضروری است که می طلبد این مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی خواستار حضور گسترده و مشارکت بیشتر مردم در مراسمات و بویژه حضور در مساجد شد.

اجرای ویژه برنامه های مختلف از جمله سخنرانی دینی و مذهبی، واکاوی امور فرهنگی و اجتماعی و ارائه برنامه به همت مداح اهل بیت عصمت و طهارت توسط سرهنگ درخشان از مهمترین های این مراسم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.