۰ نظر
۲۱۸ بازدید

معارفه رسمی بخشدار مُمبی در شهرستان بهمئی

در مراسمی بخشدار جدید مُمبی در شهرستان بهمئی معرفی و از عملکرد بخشدار پیشین تجلیل شد .
کد خبر : 40031
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 21:46

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ فرماندار بهمئی در این مراسم که در فرمانداری این شهرستان برگزارشد برگزارشد گفت : با توجه بیشتر به روستاها ، توانمند کردن آنها و اجرای برنامه ای هدفمند ، می توان رشد و توسعه اقتصادی و کیفیت زندگی روستاییان در بخش های مختلف شهرستان را فراهم کرد.

علی محمدی با بیان اینکه ، باید به منظور تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت ، بخشداران موظف هستند تمامی تلاش خود را برای ایفای وظایف ، رشد و ارتقای بخش و جلب مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف صورت دهند افزود: برای توسعه روستا ، بخشداری و مسئولین باید با دهیاران و شوراها ارتباط تنگاتر و تعامل بیشتری داشته باشند و محوریت توسعه پایدار در روستاها را ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی ، باغداری ، اجرای طرح های توسعه محور و درآمدزا قرار دهند.

وی برعزم جدی برای توسعه و آبادانی روستاها واجرای دقیق وظایف بخشداری ها تاکید کرد و افزود: پیشرفت ، رشد ، توسعه اقتصادی در روستاها و مراکز بخش ها و جلوگیری از مهاجرت به شهر باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بهمئی از تلاش های یک سال گذشته و شبانه روزی سلمان ارنواز بخشدار پیشین مُمبی در راستای خدمت به مردم قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از اقدامات سلمان ارنواز بخشدار پیشین مُمبی تجلیل و عبدالصالح داستان به عنوان بخشدار جدید مُمبی معرفی شد.

عبدالصالح داستان بخشدار جدید و اولین بخشدار دولت سیزدهم در بخش مُمبی شهرستان بهمئی ، دارای لیسانس مدیریت دولتی ، کارشناس اُمور اجتماعی و فرهنگی ، کارشناس اُمور سیاسی و انتخابات و مسئول روابط عمومی فرمانداری را در کارنامه خود دارد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.