۰ نظر
۸۴۱ بازدید

مسلم مختاری

معرفی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان بهمئی و برنامه ریزی برای دور دوم سفر هیئت دولت به استان و شهرستان + تصاویر

جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با موضوعات مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان بهمئی و برنامه ریزی برای دور دوم سفر هیئت دولت به استان و شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 55806
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 17:02

به گزارش  پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با هدف معرفی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در بهمئی و برنامه ریزی برای دور دوم سفر هیئت دولت به استان و شهرستان برگزار شد گفت :  شورای نگهبان با حفاظت از ارزش‌های دینی، منافع مردم و نظارت دقیق بر انتخابات نقش خود را در برگزاری امنیت انتخابات ایفا خواهد کرد.

علی محمدی با بیان اینکه ، انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان با توجه به بافت قومی و قبیله‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود  و بی طرفی و درایت مدیران و مجریان انتخابات در باعث  می شود تا این انتخابات با امنیت و آرامش و نشاط برگزار شود افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته انشاالله انتخابات اسفند ۱۴۰۲ در کمال امنیت و سلامت برگزار خواهد شد و مردم نیز در این انتخابات حضوری حداکثری داشتند.

وی همچنین به دور دوم سفر هیئت دولت به استان و شهرستان اشاره کرد و گفتک تمامی مشکلات ، مطالبات و پیشنهادات شهرستان جمع آوری و ارائه خواهد شد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اهمیت و نقش جایگاه شورای نگهبان در نظارت بر انتخابات، حوزه نظارت را از مهمترین مسائل پر اهمیت  برشمرد و افزود: انتخابات یک موضوع کلیدی و زیر بنایی است که ضرورت نظارت بر آن یک امر واجب می‌باشد و همه دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد با همفکری و برنامه ریزی صحیح، زمینۀ برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه را مهیا می کنند.

سید مهدی جوکار  با بیان اینکه ، شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‏ترین نهاد‌های حکومتی است افزود: برخی وظایف این شورا را تایید یا رد مصوبات مجلس و دولت و بررسی صلاحیت افراد در زمان انتخابات می‌دانند، اما مطابق قانون اساسی، شورای نگهبان وظایف متعددی بر عهده دارد.

وی همچنین از تلاش های چندین ساله ولی طلوعی مطلق رئیس پیشین دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان بهمئی قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از خدمات ولی طلوعی مطلق رئیس پیشین دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان بهمئی تقدیر و حسین جوانمردی به عنوان رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان این شهرستان معرفی شد.

مسلم مختار

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.