۰ نظر
۲۰۳ بازدید

داودطلوعی مطلق

موفقیتی دیگر برای فیلمساز مطرح هم استانی/ حضور “سرباز شماره صفر” در بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم ایثار

مستند سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج از استان کهگیلویه و بویراحمد در نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار در دو بخش مسابقه اصلی و بخش ویژه حضور دارد.
کد خبر : 52205
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 14:07

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار با هیئت انتخاب بخش مسابقه فیلم‌های مستند جشنواره متشکل از محسن قیصری، مهدی فیوضی و سعید الهی از میان ۲۰۹ عنوان مستند ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۴۲ اثر منتخب خود را برای حضور در دو بخش رقابتی اصلی و بخش ویژه انتخاب کردند. مستند سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج از استان کهگیلویه و بویراحمد در هر دو بخش بخش مسابقه اصلی و بخش ویژه حضور دارد. مرحله نهایی نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار با دبیری فرهاد مختاری در بخش های مختلف فیلم های سینمایی، سریال، فیلم کوتاه داستانی، مستند، نماهنگ و پویانمایی از ۲۸ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه امسال از سوی اداره کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

سلیمی راد پیش از این با حضور موفق خود در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی، تندیس طلای بهترین مستند از جشنواره فیلم مستند ایران(سینما حقیقت) و تندیس بهترین مستند هفدهمین جشنواره بین المللی مقاومت را بدست آورد و در چهلمین جشنواره فیلم فجر، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین مستند سینمایی شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.