۰ نظر
۲۴۶ بازدید

مسلم مختاری

نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین در سپاه پاسداران بهمئی

نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه ثارالله مرکزی و حضرت زهرا  (س) در ناحیه بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 67853
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 21:53

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه بهمئی در جلسه بصیرتی جهاد تبیین ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه ثارالله مرکزی و حضرت زهرا  (س) که در ناحیه بهمئی برگزار شد گفت: تبلیغ و جهاد تبیین وظیفه قشر خاصی نیست بلکه همه مردم و اعضای جامعه باید این اقدام را جدی بگیرند و به آن عمل نمایند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بر اهمیت جایگاه جهاد تبیین و تربیت نیروهای انسانی تاکید کرد و افزود: جهاد تبیین موضوعی است که در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و معظم له ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌است که باید به دقت مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد.

وی افزود: اهمیت و جایگاه تبیین برای همگان روشن است و در شرایط فعلی جهاد تبیین و مطالبه گری دو اصل و نیاز ضروری جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین امروزه باید در همه عرصه ها  وجود داشته باشد گفت: تبیین باید به گونه‌ای انجام شود که منجر به گفتمان شود و در این راستا کارگروه‌ها باید در یک کار هماهنگ، دستاورد‌های نظام را به موقع بیان کنند.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد افزود: خطر تحریف واقعیت‌ها  امروزه بیشتر شده است و محوریت جهاد تبیین، بیان واقعیت‌های جامعه و لزوم شناخت آن به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه ، جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است، گفت:  مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی در انجام کارهاست و به همین دلیل باید بیان حقیقت و روشنگری نیز با برنامه ریزی دقیق باشد تا اعتماد همگانی جلب شود.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.