۰ نظر
۱۹۲ بازدید

داود طلوعی مطلق

نشست بصیرتی به مناسبت حماسه نهم دی ماه ویژه امامان محلات و طلاب شهرستان بهمئی

حماسه مردمی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ یکی از ایام الله و یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است
کد خبر : 20177
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 19:07

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنانشست بصیرتی به مناسبت روز نهم دی ماه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی ویژه امامان محلات و طلاب شهرستان بهمئی با حضور حجت الاسلام و المسلمین افروغی امام جمعه  شهرستان بهمئی برگزارشد.

 حجت الاسلام و المسلمین افروغی امام جمعه  شهرستان بهمئی گفت: :حماسه مردمی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ یکی از ایام الله و یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند و چراغ راه آینده شود. روزی که مردم بصیر ایران برای چندمین بار خط قرمز غیرقابل چشم پوشی خود درباره پایداری بر ارزش‌های دینی و ولایت را آشکار کرد.

وی بیان داشت:فتنه‌ای که حقد و کینه‌های خفته معاندین و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دوباره در آن سر باز کرد و با هدف به بن بست کشاندن نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد کلید خورد و مردم انقلابی و بصیر ایران، یک بار دیگر بلوغ فکری، سیاسی و انقلابی خود را به رخ دنیا کشیدند و با موضع گیری قاطعانه‌شان در حماسه ۹ دی، بار دیگر از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

 حجت الاسلام  رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در ادامه پیرامون شهید سلیمانی و مکتب او افزودند : یکی از ویژگی ها ودلایل محبوبیت سردار سلیمانی در کنار جهاد چهل ساله و اخلاص و تواضع و فروتنی بود که به رغم پایان جنگ و تهمید شرایط برای حضور در عرصه های سیاسی، اقتصادی و سایر عرصه‌های مدیریتی هیچ گاه از رسالت اصلی خویش غافل نشد و همواره تلاش کرد در راستای مسئولیت قانونی و تخصص خود فعالیت کند.وی هدف از این نشست را بصیرت افزایی برای طلاب و روحانیون شهرستان بیان کردند و گفتند: ان شاءالله در هفته بصیرت برنامه های متعددی در مساجد ، حسینیه ها و مدارس ، توسط امامان محترم محلات شهر و روستا و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

حاج آقا رضوانی بیان داشت:  ویژه برنامه هایی در روز و شب شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه ریزی شده که ان شاءالله اطلاع رسانی خواهد شد وهچنین به پاس گرامیداشت دهه دوم فاطمیه در شهرستان بهمئی مراسمات سخنرانی ، سینه زنی و روضه های خانگی توسط هیئات مذهبی، امامان محترم محلات و حوزه علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

خبرنگار:داودطلوعی مطلق 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.