۰ نظر
۲۰۰ بازدید

داود طلوعی مطلق

نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی بمناسبت دهه مبارک فجر

ملت ایران با به پا خاستن در برابر ظلم حکام رژیم پهلوی به عنوان گوشه‌ای از ظلم جهانی و استقامت در این مسیر علیرغم همة مشکلات ناشی از تقابل جریان سلطه و ایادی داخلی آنها و نیز از راه ماندگان انقلاب آیات الهی قران را تفسیر کرد و اعجاز قرآن را متجلی نمود.
کد خبر : 4761
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 23:23

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،جهانگیرآشنا گفت:نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

 صادق جریده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصتی شد تا اعجاز قرآن در جامعه رخ بنمایدخداوند که مؤمنان را از دنیا گرایی برحذر می‌دارد و آنها را به جهاد در برابر ظلم فرا می‌خواندوبه آنها وعده می‌دهد چنانچه در این مسیر گام بردارید از نصرت الهی برخوردار خواهید شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی عرفانی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی سخنران این نشست گفت:
ملت ایران با به پا خاستن در برابر ظلم حکام رژیم پهلوی به عنوان گوشه‌ای از ظلم جهانی و استقامت در این مسیر علیرغم همه مشکلات ناشی از تقابل جریان سلطه و ایادی داخلی آنها و نیز از راه ماندگان انقلاب آیات الهی قران را تفسیر کرد و اعجاز قرآن را متجلی نمود.

عرفانی افزود:از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی شکل‌گیری حکومت اسلامی بود. علیرغم تأکید اسلام به ضرورت برقراری قسط و عدل در همه شئون جامعه اسلامی، و این که استقرار قسط و عدل جز در سایه تشکیل حکومت محقق نمی‌شود، و علیرغم تلاش و کوشش همه انبیا و اولیای الهی، اندیشه تشکیل حکومت اسلامی جز در برهه‌هایی از تاریخ آن هم نه به‌طور کامل شکل نگرفته بود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بیان کرد:شکل گیری گفتمان ولایت فقیه به عنوان امامت مستمر و نیابت امام معصوم برای اداره جامعه در ادبیات سیاسی اسلام از نقاط درخشان سیاسی و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، در این نگاه، علاوه بر رابطه امت و امام که نمونه منحصر به فردی از رابطه بین مردم و زمامدار جامعه است.
عرفانی خطاب به فرهنگیان افزود: آزادی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود. خوشبختانه آنچه به عنوان آزادی در نظام اسلامی مطرح است، نه آن بی بند و باری است که جریان سلطه به عنوان ابزار توسعه قدرت به دنبال رواج آن است؛ بلکه به معنای رهایی از همه بندها و حصارهایی است که مانع رشد و سعادت انسان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.