نشست شورای گروه‌های جهادی فعال

نشست شورای گروه‌های جهادی با موضوع جمع‌آوری کمک به ملت مظلوم لبنان و غزه تشکیل شد.
کد خبر : 72726
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 23:56

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»؛ نشست شورای گروه‌های جهادی و مسئولین گروه‌های جهادی فعال شهرستان بهمئی با موضوع جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت کمک به ملت مظلوم لبنان و غزه در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه بهمئی تشکیل شد.

در این نشست فرماندهی سپاه ناحیه بهمئی ضمن محکوم کردن کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و لبنان گفت: جایی دورتر از ما جنگ می‌شود. ما بی‌مهابا مهربان می‌شویم و از دارایی خود به مظلومان کمک می‌کنیم.

سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد گفت: این روزها که مردم مظلوم لبنان و غزه در زیر آوار بمب و ظلم رژیم صهیونیستی با بی‌پناهی و گرسنگی همراه شده‌اند، فرصت مغتنمی برای ما، جمعیت مسلمان، است که به هر طریقی می‌توانیم به این جمع کمک برسانیم.

وی به توصیه‌های اسلام در خصوص کمک مؤمنانه اشاره کرد و افزود: ازآنجایی‌که همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه از مهم‌ترین توصیه‌ها در این اسلام است، همین رویدادها فرصتی برای محک ایمان ماست تا ثابت کنیم دارایی دنیا را جز برای امنیت و آرامش مسلمانان و مظلومان نمی‌خواهیم و از همین داشته‌های دنیایی، خزانه‌ای برای زندگی همیشگی و آخرتی خود تهیه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی تصریح کرد: جهادگران بسیجی شهرستان بهمئی در اقدامی خودجوش با جمع‌آوری کمک‌های مردمی آماده ارسال محموله کمک‌های بشردوستانه به لبنان هستند.

مردم بدانند گروه‌های جهادی در همه حال کنار آن‌ها هستند

مسئول شورای گروه‌های جهادی شهرستان بهمئی ضمن تبریک عملیات غرورآفرین وحده صادق ۲ گفت: نیروهای مسلح به‌خصوص سپاه پاسداران بااقتدار رژیم منحوس، پلید سفاک، گرگ‌صفت و کودک کش صهیونیستی را موشک‌باران کردند و به دنیا بخصوص استکبار جهانی نشان دادند که هر موقع ایران اسلامی برای دفاع از خاک وطن و حیثیت نظام اراده کند می‌توانند آن‌ها را در لانه خودشان محبوس نماید و به درک واصل کنند.

محمد جهانی سپس به ارائه گزارشی از سامانه گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: تاکنون تعداد گروه‌های جهادی ثبت در سامانه بسیج سازندگی و تائید نهایی در تمام حوزه‌ها و رسته‌ها و عرصه‌ها ۳۵ گروه است که مجوز ۹ گروه جهادی صادر شد و ان‌شاءالله مابقی هم در آینده نزدیک به همت معاونت بسیج سازندگی و حرکت‌های گروه‌های جهادی سپاه فتح به‌زودی صادر و به دست مسئولان گروه‌های جهادی خواهد رسید.

وی افزود: ما ازلحاظ قرارگاه پهنه‌ای زیر نظر قرارگاه متشکل از گچساران، باشت و بهمئی هستیم که فعالیت می‌کنیم، شهرستان بهمئی دارای قرارگاه منطقه‌ای هست که از دوستان فعال جهادی جناب سید آوری عهده‌دار این مسئولیت هستند.

جهانی عنوان کرد: گروه‌های جهادی به‌طور خودجوش و رایگان درزمینهٔ بهداشت، آموزشی تحصیلی، زنان و خانواده حوزه، جهاد تبیین و روشنگری و حوزه خدمات‌رسانی عمرانی فعالیت می‌کنند.

 وی ضمن تأکید بااینکه گروه‌های جهادی در همه حال کنار مردم هستند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده شاهد خدمات بیشتری در حوزه‌های مختلف در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در رفع محرومیت‌زدایی در این شهرستان خواهیم بود.

جهانی در پایان ضمن تشکر از خیرین تصریح کرد: انتظار داریم که خیرین و افرادی که توانمند هستند، ادارات و نهادهای به گروه‌های جهادی کمک کنند و تعامل داشته باشند.

 

 در این جلسه مقرر شد که موکب جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در میدان مرکزی شروع به فعالیت نماید و همه گروه‌های جهادی در این زمینه همراهی و همکاری کنند.

در طول این نشست مسئولان گروه‌های جهادی به بیان پیشنهاد‌ها، نظرات و مشکلات خود پرداختند.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.