رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تبلور آموزه‌های دینی هستند که با توسل به اهل‌بیت (ع) در مقابل دشمنان انقلاب و نظام ایستادند.

داود طلوعی مطلق

نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت روز پاسدار

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دوران جنگ بدون هیچ‌گونه تجهیزات و آموزشی، با سلاح ایمان و تقوا و سلحشوری و ازخودگذشتگی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح جنگیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.
کد خبر : 27038
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 12:24

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنانشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با وابستگان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد.


سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی صبح امروز (یک‌شنبه) در محفل انس و مودت وابستگان سپاه «شهرستان بهمئی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: بازنشستگان سپاه الگوی صبر و استقامت دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که باید مورد تکریم قرار بگیرند.

وی افزود: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نماد صبر و الگویی برای همرزمان خود در گذشته و حال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: توان و قدرت پیشکسوتان دفاع مقدس خیلی زیاد است و در تمامی عرصه‌ها قابل استفاده هستند که این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ غلامی نژاد: ماموریت اصلی پاسداران بازنشسته امروز، تشکیل پایه‌های انقلاب اسلامی و بعد از آن جنگ تحمیلی بود که به‌خوبی از عهده آن برآمدند و آسایش و امنیت امروز کشور ما مدیون تلاش این رزمندگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی عنوان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دوران جنگ بدون هیچ‌گونه تجهیزات و آموزشی، با سلاح ایمان و تقوا و سلحشوری و ازخودگذشتگی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح جنگیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

غلامی نژاد خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تبلور آموزه‌های دینی هستند که با توسل به اهل‌بیت (ع) در مقابل دشمنان انقلاب و نظام ایستادند.

وی گفت: سپاه به وجود شما بازنشستگان افتخار می‌کند که با کمترین امکانات فقط برای حفظ نظام در برابر دشمنان ایستادگی کردید.

غلامی نژاد با تاکید بر اینکه بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوله‌باری از تجربیات بزرگ هستند، گفت: پاسداران و نسل سوم انقلاب ما باید از این تجربیات به نحو احسن جهت پیشرفت کار‌ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان و پاسداران بازنشسته ما تجربیات خود را پشت میز و کلاس درس کسب نکرده‌اند، آن‌ها تجربه‌های خود را در صحنه حقیقی نبرد با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دست آورده‌اند که به اندازه ده‌ها سال تجربه علمی و آموزشی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.