۰ نظر
۲۰۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

نشست صمیمی مسئول سازمان بسیج دانش سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهان واحد های مقاومت و مربیان طرح شهید بهنام محمدی درشهرستان بهمئی

هدف تهاجم دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی را ممانعت از حاکمیت ولایت فقیه هست
کد خبر : 4770
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 23:44

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،سروان پاسدارجهانگیرآشنا گفت:نشست صمیمی مسئول سازمان بسیج دانش سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهان واحد های مقاومت و مربیان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی ضمن عرض تبریک دهه فجر به ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد طرح شهید بهنام محمدی در شهرستان بهمئی پرداختند.
در ادامه سروان پاسدار سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بازگویی همگانی و گسترده دستاوردهای مهم تاریخی و کارنامه درخشان ملت ایران در طول چهل و سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی امری ضروری است و باید برای نسل‌های آتی با وضوح تمام در همه ابعادش روشن شود. تهاجمی که ۴۲ سال پیش علیه ملت ایران اسلامی آغاز شد تا فریاد مردم را در گلو ساکت کرده و نظام مقدس تازه تأسیس ما را براندازد.

وی، هدف تهاجم دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی را ممانعت از حاکمیت ولایت فقیه خواند و اظهار کرد: دشمن درصدد بوده تا نگذارد ملت ایران طعم آزادی و استقلال را بچشد، از همین‌رو می‌خواستند در همان ابتدا این حرکت و فریاد بلند جهانی را خفه کنند اما سنت الهی «یاری خداوند به مؤمنان» از همه توطئه‌ها جلوگیری کرد.

صالحی نیا با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمنان برای بسته ماندن راه امام و جهاد اظهار کرد: نباید جنگ نرم و عملیات روانی دشمن از ما تلفات بگیرد، از همین رو نباید در این خصوص کاهلی و تساهل کنیم، بلکه باید همانند رزمندگان سلحشور دفاع مقدس پای کار بوده تا آماده خدمت باشیم و در جنگ مطبوعاتی هم مانند نبرد نظامی در وسط میدان قرار گیریم.
در پایان این برنامه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح به سوالات،پیشنهادات و انتقادهای مربیان و فرماندهان واحد های مقاومت بسیج در پیشبرد اهداف بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.