داود طلوعی مطلق

نشست نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با مدیرکل صداوسیما استان

نشست نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شواری اسلامی با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز این استان برگزار شد.
کد خبر : 2809
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 19:25

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از عصرزاگرس، حجت الاسلام سید محمد موحد دفاع امروز رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه های معاند را همانند دفاع رزمندگان در دوران دفاع مقدس خواند و گفت: صداو سیمای یکی از ارکان حیاتی نظام اسلامی است و تقویت ان از اوجب واجبات است.
موحد با قدردانی از تلاش های رسانه ملی افزود: رسانه های معاند با شیوه های دروغ، تهمت، افترا و تحریف برای مایوس و بدبین کردن نسل های مختلف انقلاب نسبت به نظام و انقلاب اسلامی توطئه می کنند و این صدا و سیما است که با تمام توان با توطئه آنها را خنثی می کند.

وی به نقش صدا و سیما در جبهه فرهنگی اشاره و بیان کرد: درخشش صدا و سیما در مقابل جنگ نرم دشمن به معنی فتح خیلی از خاکریز های دشمن است.
حجت الاسلام موحد عملکرد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده گفت: رسانه استانی زبان مردم و خدمتگزاران مردم است و من به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم در ارتباط مستمر با این رسانه مطالبات مردمی را پیگیری و نتیجه آن را به مردم گزارش دهم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم به عملکرد رسانه استانی اشاره کرد و گفت: افزایش کیفیت تولیدات از مهمترین راهبردهای مرکز است که در نتیجه اجرای این سیاست ها، افزایش تراز این رسانه در مقایسه با سایر مراکز صدا و سیمای استانی است.

امیر رئوف افزود: با تلاش های انجام شده سیمای این مرکز در رده ۳مرکز برتر، صدای مرکز رتبه ششم و خبر این مرکز هم جز ۳ مرکز برتر کشور قرار گرفته است.
وی با اشاره به ارتقاء کیفیت سیگنال رسانی در سطح استان گفت: بخش قابل توجهی از جمعیت استان زیر پوشش سیگنال رسانی دیجیتال هستند و درصورت تخصیص اعتبار توسط استانداری و سازمان برنامه و بودجه آماده افزایش دسترسی دیگر مناطق استان  به شبکه های دیجیتال هستیم.
آقای رئوف توسعه شبکه فیبرنوری و اجرای طرح های پایدارسازی شبکه برق ایستگاه های فرستنده را از دیگر زیرساخت های لازم برای بهبود سیگنال رسانی به مردم استان دانست.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد همچنین ارتباط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رسانه ملی را ارتباطی سازنده دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل هم افزا با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر استان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.