۰ نظر
۱۵۴ بازدید

نشست هم اندیشی معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هنرمندان هنرهای نمایشی مرکز استان

این نشست با حضور معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر موسسه هنرهای نمایشی استان، کارشناس تئاتر استان و جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی مرکز استان در راستای پیشبرد تعالی تئاتر برگزار شد.
کد خبر : 66838
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 20:13

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اولین دیدار خود با هنرمندان نمایش مرکز استان، ضمن تبریک به گروه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر فجر، بر همدلی، تعامل،احترام متقابل و تلاش در تولید آثار فاخر. اخلاق را حلقه گمشده در حوزه هنر عنوان کرد.

عبدالصادق خاک نژاد گفت: ماندگارتر از هر هنری احترام به یکدیگر می‌باشد.
وی با بیان اینکه هنرمندان باید رسانه همدیگر باشند،تلاش در پیگیری تجهیز سالن‌های نمایش، فراهم کردن بسترهای مناسب در تولید آثار فاخر نمایشی ، تنظیم ۶ سانس در روز برای تمرین گروه‌های نمایشی را با رعایت اصول، موازین و قوانین، ساماندهی انجمن های نمایش تابعه بر اساس شیوه نامه و اساسنامه را از اولویت‌های کاری در حوزه نمایش عنوان کرد .

فردین یزدانی اظهار داشت:  رئیس موسسه هنرهای نمایشی استان ،تئاتر استان را قدرتمند و دارای شهرت در کشور عنوان کرد.
رضا رفیعی با تشریح عملکرد انجمن هنرهای نمایشی استان، خواستار توجه هنرمندان به ذائقه مخاطبین هنر نمایش شد. وی خودکفایی در تولید آثار نمایشی و شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را در حوزه نمایش خواستار شد.
در ادامه این نشست، هنرمندان مشکلات حوزه نمایش رابیان داشتند و دلیل کم کاری هنرمندان ،حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجراهای عموم ، در اختیار گذاشتن فضای تمرین به گروه‌های متقاضی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارزش گذاری به هنر و هنرمند، بررسی و دقت نظر در معرفی اعضای صندوق اعتباری هنرمندان از خواسته‌های هنرمندان شرکت کننده در این نشست به شمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.