۰ نظر
۲۹۰ بازدید

مسلم مختاری

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج در شهرستان بهمئی

نمایشگاه خدمت و پیشرفت و بازارچه اقتصاد مقاومتی بسیج با هدف تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، برای عرضه تولیدات محلی مردم شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 65289
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 19:33

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج در شهرستان بهمئی
نمایشگاه خدمت و پیشرفت و بازارچه اقتصاد مقاومتی بسیج با هدف تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، برای عرضه تولیدات محلی مردم شهرستان بهمئی برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با اشاره به اینکه ، ۳۰ پایگاه اسوه بسیج دستاورد‌های خود را در قالب نمایشگاه خدمت و پیشرفت و بازارچه اقتصاد مقاومتی عرضه کرده اند گفت: این نمایشگاه با هدف تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، برای عرضه تولیدات محلی مردم شهرستان بهمئی از محل وام‌های پرداخت شده از تبصره ۱۶ و همچنین وام‌های صندوق قرض الحسنه اشتغال‌زا و مردم ‌یار دایر شده است.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ، معرفی محصولات تولیدی کارآفرینان بسیج شامل محصولات کشاورزی، صنعتی، هنری، صنایع دستی، مشاغل خانگی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است افزود: صنایع و تولیدات دستی،پوشاک دست دوز ، سوغات و مشاغلِ خانگی ، محصولات خوراکی، تزیینی و تمامی محصولات تولیدی بانوانی که تسهیلات لازم را دریافت کرده‌اند در این غرفه ها به نمایش گذاشته شد.
وی با بیان اینکه تولیدات محلی، صنایع دستی و دستاورد‌های بسیج این شهرستان در ۱۰ غرفه به نمایش گذاشته شده است ، گفت: پایگاه‌های بسیج در این نمایشگاه در قالب قرارگاه‌های یازده گانه در حال فعالیت هستند و قرارگاه‌های ۱۱ گانه شامل تحقق بسیج ۲۰ میلیونی، تعلیم و تربیت، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، تعالی سازمانی، راهیان نور و گردشگری، امنیتی و دفاعی، فضای مجازی و رسانه، فرهنگی و اجتماعی و زنان و خانواده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با اشاره به اینکه، انتظار می رود با ارائه تسهیلات و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی ، برای توانمندسازی بانوان شهرستان و اشتغالزایی آن‌ها، گام های موثری را برداریم گفت: حمایت از بسیجیان جویای کار ، تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، نیازمند تکمیل زنجیره ارزش صنایع تبدیلی و بازار عرضه است که باید برای این موضوع برنامه ریزی منسجم تری را داشت و تسهیلات بیشتری را به متقاضیان واگذار کرد.

سرگرد پاسدار ابوذر خوبی مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهمئی گفت : به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف عرضه محصولات تولیدی کارآفرینان بسیج سازندگی از تولید به مصرف برپا شده است و محصولات عرضه شده در این نمایشگاه در بخش‌ های تولیدات کشاورزی ،دام و طیور ، تولیدات خانگی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی است.

این نمایشگاه اقتصادِ مقاومتی و مشاغلِ خانگی با ۱۰ غرفه در بهمئی در محل پارک شهر برپا شد و به مدت یک روز برای بازدید عموم دایر بود.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.