۰ نظر
۱۷۷ بازدید

نمایش رادیویی “عصری عصرگاهی عصر آباد”، به کارگردانی هنرمند کهگیلویه وبویراحمدی عنوان برتر و برگزیده دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا را کسب کرد

نمایش رادیویی “عصری عصرگاهی عصرآباد” نوشته مازیار رفعتی و کارگردانی وحید محمدخانی است که توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده‌است.
کد خبر : 65637
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 10:43

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،نمایش رادیویی “عصری عصرگاهی عصرآباد” نوشته مازیار رفعتی و کارگردانی وحید محمدخانی است که توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده‌است.

وحید محمد خانی درباره محتوای این نمایش گفت: روستایی به نام عصرآباد دچار بی‌آبی شده است و خانواده میرآب به عنوان آخرین خانواده ساکن روستا، در تدارک عروسی دختر خود هستند که اتفاقات داستان شروع می‌شود.

این نمایش به خرده فرهنگ‌ها و آیین‌های منطقه کهگیلویه و بویراحمد و دنا (سی‌سخت) پرداخته است.

به گفته کارگردان در این نمایش مریم شروانی ، نازنین زهرا هوشیاری ، باران مهربانی ، مانی محمدی نژاد ، شقایق معنوی ، معصومه صلاحی فرد ، فردین یزدانی اصل و سید رضا رفیعی بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه به همراه عباسعلی روشنک تهیه کنندگی این اثر را به عهده دارند، درباره سایر عوامل این نمایش گفت: فریبا پورعلی صدابردار ، افشین عباسعلی افکتور و هنرمندان گروه طغیان و تولید در ساخت این اثر مشارکت دارند.
این نمایش از تولیدات انجمن نمایش استان کهگیلویه و بویراحمد ، شرکت روشن اندیشان خلاق ( کانون بستر سازی شکوفایی و خلاقیت ) و گروه طغیان است که در زمستان ۱۴۰۱ تولید شده است .
دومین جشنواره گویندگی مولانا در تابستان ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد و اختتامیه آن با حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، دانشگاه دامغان و سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره کیش برگزار شد.
این نمایش در سایت تیوال برای فروش عرضه شده است و تمام عواید حاصل از فروش این اثر به امور خیریه تعلق می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.