۰ نظر
۱۹۱ بازدید

مسلم مختاری

نماینده ولی فقیه در استان در جمع نمازگزاران شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی

دشمنان بدانند با هر طرفندی که وارد میدان شوند شکست خواهند خورد
کد خبر : 43349
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 11:45

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ نماینده مردم ولایتمدار ، شهید پرور ، دیندار و باغیرت بهمئی که همیشه در صحنه بودند و جوانان زیادی را برای عزت و استقلال کشور تقدیم کردند گفت : مردم این دیار باید همچون گذشته نماز جمعه را پرشورتر و باشکوه تر برگزار کنند ، چون این اجتماع باعث یاس و نا امیدی دشمنان می شود.
آیت الله سید نصیر حسینی با تقدیر از مردم دیار بهمئی و رشادت های مختلف آنان ، بر حفظ وحدت ، همدلی و پشتیبانی آنان از نظام و انقلاب همچون گذشته تاکید کرد و افزود : در اعتراضات اخیر عده ای سودجو در نقاط مختلف کشور ، با استفاده از رسانه های دروغ پراکن خود از جمله شبکه یاوه گوی اینترنشنال و بی بی سی به تحریک عده ای از مردم و جوانان پرداختند ، باید بدانند که بنیان آنان نابود خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران سرافراز تر از گذشته خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه دشمنان با تحریک ، تتمیع و زر و زور به میدان می آیند تا مردم را علیه نظام دینی بشورانند و آنقدر تبلیغات سوء و منفی می کنند تا به اهداف خود برسند گفت : جمهوری اسلامی ایران حاصل خون جوانان بسیاری است و دشمنان قسم خورده ما ، با این اقدام خود ضعف و خواری خودشان را نمایان می کنند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی هم در اولین نماز جمعه خود که در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و در مسجد حضرت صاحب الزمان عج برگزار شد از برنامه های خود را برای خدمت به مردم این شهرستان خبر داد.

گفتنی است در پایان این مراسم از حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک قدردانی شد و حجت الاسلام اسماعیل صلواتی به عنوان امام جمعه جدید شهر لیکک معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.