مسلم مختاری

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شهید ستمی شهرستان بهمئی

همزمان با هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی زنگ استکبار ستیزی در شهرستان بهمئی نواخته شد.
کد خبر : 15006
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 9:33

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ، رئیس آموزش و پرورش بهمئی در این مراسم و در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید ستمی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی،با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: فداکاری ها و از جان گذشتگی های نوجوانان دلاور ایرانی در دوران دفاع مقدس برگ زرینی بر افتخارات نظام اسلامی است و این افتخارات فراموش نشدنی است.

غلامعلی مویدی با تقدیر از تلاش های امام جمعه محترم و مجموعه ادارات و نهادها در راستای بازگشایی مدارس و اهمیت دادن به دانش آموزان افزود: تفکر و روحیه استکبار ستیزی جوانان انقلابی، برگرفته از مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین ع است و این راه و روش همواره ادامه دارد.

وی با اشاره به، پیشرفت‌های مختلف علمی و اقتدار کشور در زمینه های گوناگون که مرهون جانفشانی نوجوانان بسیجی شهید حسین فهمیده است که جان خود را در این راه فدا کردند و امنیت و آزادگی را برای میهن ارمغان آوردند.

مدیر آموزش و پرورش بهمئی با دعوت مردم به حضور در مراسم یوم الله ۱۳ آبان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت : تفکر بسیجی امروز نیاز مبرم جامعه اسلامی است که دانش آموزان باید با درس خواندن و علم آموزی به این مهم دست یابند و آن را در جامعه رواج دهند.

مویدی گفت: توطئه ها و نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی با بصیرت و آگاهی دانش آموزان خنثی می‌شود و رسالت بزرگ امروز جوانان و دانش آموزان این است که در مسیر شکوفایی کشور تلاش کنند تا هیچ قدرتی جرات خیال بد برای میهن عزیز اسلامی نکند.

نمایشگاه عکش شهدا، سرود، دکلمه خوانی از آئین گرامیداشت روز بسیج دانش آموزی در دبیرستان شهید ستمی شهر لیکک بود.

مسلم مختاری: خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق : پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.