داود طلوعی مطلق

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئی

زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئی نواخته شد.
کد خبر : 2615
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 19:00

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، امام جمعه شهر لیکک در این آیین که در مدرسه دخترانه شهید سمیه برگزار شد ، به مناسبت های این روز اشاره کرد و گفت : گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز ، روزملی مبارزه با استکبار جهانی ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ هجری شمسی و تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه از مهمترین مناسبتهای ملی این روز است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی ، با تبریک و تهنیت ،میلاد حضرت رسول اکرم (ص) ، روز اخلاق و مهرورزی و ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری بر مساعدت ، همکاری و کمک به نیازمندان در این روزهای سخت کرونایی تاکید کرد و افزود : برنامه های خوبی در این مدتِ سخت و طاقت فرسا در شهرستان بهمئی برگزار شد که جای تقدیر و سپاس فراوان دارد.

وی با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان ماه گفت : مردم مومن و انقلابی ما در پی انجام وظیفه شرعی خود هستند و عمل به حکم مقام معظم رهبری را برخود واجب می‌دانند.

امام جمعه شهر لیکک گفت : دانش آموزان انقلابی ، مردم ولایتمدار ، با همکاری ستاد نماز جمعه ، آموزش و پرورش و دیگر نهادها و با برنامه ریزی ستاد مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ما را در برگزاری هر چه بهتر برنامه های این روز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یاری خواهند نمود و قلبا انزجار خود را نسبت استکبار جهانی اعلام خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی گفت: در تلاش هستیم تا شناخت اهداف شهدا و انقلاب را در صدر برنامه‌های خود قرار دهیم تا دانش آموزان ، با بصیرت بیشتری در راه انقلاب قدم بردارند.

در این مراسم دانش آموزان به همراه جمعی از مسئولان ، امروز ، در مراسم زنگ استکبار ستیزی شرکت کردند و انزجار خود را از استکبار جهانی با سر دادنِ شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر فرانسه و مرگ بر استکبار جهانی اعلام نمودند.

        

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.