مسلم مختاری

نوید تغییر اساسی در روستاها و مناطق عشایری بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی + به روایت تصاویر

تغییر اساسی ، با بازدید میدانی فرماندار شهرستان بهمئی ، به منظور  بررسی طرح ها و نیازمندی های تمامی روستاها و مناطق عشایری بخش سرآسیاب یوسفی ایجاد خواهد شد.
کد خبر : 66109
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 22:51

مشکلات تمام روستاها و مناطق عشایری بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی با حضور فرماندار شهرستان بهمئی و جمعی از مسئولان ، در حوزه های مختلف ارزیابی و برای رفع این مشکلات برنامه ریزی شد.

(بررسی مشکلات روستاها و مناطق عشایری بخش سرآسیاب یوسفی ، به مدت ۲ روز ، از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به طول خواهد انجامید و یک روز دیگر هم ، به مابقی روستاهای این بخش رسیدگی خواهدشد. )

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار بهمئی ، در ادامه برنامه های بازدید از روستاها و ادامه بررسی مشکلات روستایی و  عشایری، براساس برنامه زمان بندی، هم اندیشی با  مردم روستا ها ، عشایر ، شوراها و دهیاران بخش سرآسیاب یوسفی را در صدر برنامه های خود طی مدت ۲ روز قرار خواهد داد.

در این بازدیدها اهالی مناطق عشایری و روستاها ، دهیاران و برخی شوراها به طرح مسائل و مشکلات روستاهای خود با محوریت موضوعاتی از قبیل آسفالت خیابان ها ، جاده ها و مسیرهای روستایی، طرح های هادی روستایی، اعتبارات روستایی، ساخت و سازهای غیر مجاز، مشکل مجاورت روستاها با منطقه حفاظت شده محیط زیست، ضرورت تسریع در تهیه طرح هادی روستاها پرداختند و راهکارهای قانونی رفع مشکلات مطروحه بحث و بررسی شد.

فرماندار بهمئی در حین بررسی طرح های مختلف و مورد نیاز روستاهای این بخش گفت: برخی از مسئولان  با حضور اهالی روستاها و مناطق عشایری بخش سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی ، به منظور پیگیری و رفع مشکلات عمومی و زیربنایی اهالی روستاها و مناطق عشایری ، از ساعت  ۸ صبح امروز تا پاسی از شب تمامی مشکلات روستاهای این بخش را به صورت جداگانه بررسی ، ارزیابی و مکتوب خواهند کرد که ، این اقدام به مدت ۲ روز در این بخش ادامه خواهد داشت

علی محمدی افزود: با اقدامات اساسی و برنامه ریزی های لازم ، مشکلات این مناطق تا حد زیادی قابل رفع هست.

وی گفت: در این بازدید آسفالت ، مشکلات جاده‌های دسترسی ، آب آشامیدنی ، طرح هادی، زیرسازی ، موانع و مشکلات گذشته و گازرسانی ، در تمامی  روستاهای این حوزه بررسی و اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفت.

فرماندار بهمئی ، در این دیدار  که یک روز آن سپری شد و روزی دیگر هم ادامه خواهد داشت گفت: امروز به بیشتر روستاها و مناطق عشایری این منطقه از نزدیک سفر کردیم ، مشکلات روستا و مناطق عشایری در حال شناسایی  است تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

جابجایی پایه‌های برق، مباحث کشاورزی، طرح هادی ، تجهیزات و امکانات ، بازسازی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز در جاده ها، بازساری معابر، آب آشامیدنی، مسکن ، ورزشی از جمله مهمترین مطالبات ، موضوعات و مشکلات مردم این روستاها بود که مطرح شد و بر حسب اولویت عملیاتی خواهند شد تا خدمتی در خور به مناطق مختلف صورت گیرد.

گفتنی است تا کمتر از یک هفته آینده ؛ با حضور مسئولان ، از نزدیک مشکلات ۱۷۵ روستا و منطقه عشایری در شهرستان بهمئی بررسی خواهد شد و جهت رفع برخی از مشکلات زیربنایی و عمرانی تصمیمات لازم صورت خواهد گرفت.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.