۰ نظر
۲۴۶ بازدید

هشدار امام جمعه کهگیلویه به مدیران کل

امام جمعه کهگیلویه گفت: هیچ مدیر بالادستی اجازه توبیخ مدیران شهرستانی که فریادهایشان برای منافع شهرستان است را ندارند.
کد خبر : 63079
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 17:53

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته دهدشت با بیان این‌که در آستانه ۱۳ آبان قرار داریم از این روز به عنوان یک روز تاریخی در عصر اخیر ملت قهرمان‌پرور ایران اسلامی نام برد و اظهار کرد: ۱۳ آبان آبستن حوادث متعددی بود و سه مناسبت مهم در این رابطه وجود دارد.

امام جمعه کهگیلویه افزود: دو مناسبت آن آمریکایی‌ها به ما ضربه زدند و در یک مناسبت آن ملت ایران ضربه مهلکی به آمریکا زدند.

وی بیان کرد: تبعید امام راحل در سال ۴۳  و کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ ضربه‌های آمریکا به ملت ایران بود اما ضربه مهلک و جدی ایران، در سیزده آبان ۵۸ دانشجویان وارد سفارت آمریکا شدند و سفارت را تسخیر کردند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: جوان امروز باید بیدار و هوشیار و نسبت به حوادث گوناگون کشور تحلیل داشته باشد.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که عده‌ای می‌گویند اگر در سال ۵۸ سفارت آمریکا را تسخیر نمی‌کردیم آمریکا دشمنی نمی‌کرد خطاب به این افراد گفت: این‌ها یا تاریخ نخوانده‌اند یا نسبت به تاریخ سترگ ایران بی‌خبر هستند و در پازل دشمن بازی می‌کنند،  آیا در سال ۲۸ که مصدق گفت نفت کشور را می‌خواهیم و او را برکنار کردند، آیا آن موقع هم جمهوری اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی در کار بود؟ نه خیر، آن‌ها می‌دانستند منافع‌شان به خطر افتاده مصدق را کنار گذاشتند.

وی در ادامه صحبت‌های خود مبنی بر صحبت‌های رهبر معظم انقلاب که غزه میدان اسرائیل و غزه نیست بلکه میدان حق و باطل است اظهار کرد: امروز همه جبهه استکبار از این رژیم سفاک و خونخوار حمایت‌های متعدد سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و تسلیحاتی می‌کنند اما جای نگرانی نیست آن‌چه پیروز است غزه است و پیروزی نصیب مقاومت خواهد شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: توقع داریم دولت‌های مسلمان به فلسطین کمک کنند، این‌هایی که تامین کننده نفت و انرژی برای اسرائیل هستند مراقب باشند و بدانند مردم مسلمان تاریخ می‌خوانند و مقابله خواهند کرد.

وی با بیان این‌که یک ابلهی خط و نشان می‌کشد غزه و لبنان برای ما مهم نیست بلکه جمهوری اسلامی هدف است گفت: اربابان شما در سال‌های گذشته جنگ راه انداختند هیچ غلطی نتوانستند بکنند شما عددی نیستید و در محاسبات ما نمی‌آیید، جمهوری اسلامی وارد این ترقه‌بازی‌ها نمی‌شود و به فضل پروردگار جریان مقاومت سیلی محکمی به صورت اسرائیل خواهد نواخت.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: ما ملت شهیدپرور کهگیلویه می‌گوییم دشمن بداند اگر بنا باشد به جمهوری اسلامی حمله شود در همان سطح به آن‌ها حمله خواهیم کرد، ما از نسل سلیمانی‌ها هستیم، جوانان ما از نسل حججی‌ها، فهمیده‌ها و علی لندی‌ها هستند.

وی با توجه به انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه، از فرماندار سابق به عنوان فردی که جهادی و شبانه‌روزی کار می‌کردند نام برد و ضمن آرزوی موفقیت برای وی، به فرماندار جدید خوش‌آمد گفت و بیان کرد: تجربه خوب مدیریت شما در سه شهرستان ظرفیت خوبی است از این ظرفیت استفاده کنید و مردم و مسئولین هم کمک کنند، اگر فرزندان کهگیلویه، کهگیلویه را آباد نکنند دیگران آباد نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که همدلی رمز موفقیت است گفت: شما فرزند سپاه سرافراز اسلام هستید مردم توقع کار جهادی همان‌گونه که در سپاه بودید از شما دارند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که برخی مدیران برای شهرستان لکنت زبان دارند بیان کرد: برخی مدیران شهرستان پیش مدیران کل جرات حرف زدن ندارند از چی می‌ترسید!؟ هر مدیری برای منافع شهرستان تلاش کند حمایت خواهیم کرد و هیچ مدیر بالادستی اجازه ندارد مدیر شهرستانی را که فریادهایش برای منافع شهرستان است را توبیخ کند. اما در مسائل سیاسی برخورد کنید.

وی با بیان این‌که در یکمین سالگرد فقیه فیلسوف آیت‌الله حسینی امام جمعه سابق یاسوج هستیم از ایشان به عنوان کسی که سالیان سال در سنگر نماز جمعه، حوزه و دانشگاه خدمت می‌کرد نام برد و خواستار برنامه‌ریزی برای بزرگداشت مقام این عالم شد.

پایان پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.