۰ نظر
۱۲۰ بازدید

با حکم دبیر جشنواره فیلم مستند ایران؛

هنرمند استان کهگیلویه وبویراحمدعضو هیئت انتخاب جشنواره بین المللی سینما حقیقت

محمد سلیمی راد عضو هیئت انتخاب جشنواره بین المللی سینما حقیقت شد.
کد خبر : 66442
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 14:39

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،محمد سلیمی راد، فیلمساز مطرح کهگیلویه و بویراحمدی که با ساخت مستند های “سرباز شماره صفر” و “ماهر” در سال های اخیر جوایز زیادی را از جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرد، از طرف محمد حمیدی مقدم، مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی مستند “سینما حقیقت” به عنوان عضو هیئت انتخاب آثار این جشنواره انتخاب شد.

به گفته محمد حمیدی مقدم(دبیر جشنواره): امسال ۶۴۰ فیلم متقاضی حضور در هفدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت شدند که در نهایت با اعلام نظر اعضای شورای انتخاب ۲۱ مستند بلند ۲۳ مستند نیمه بلند و ۲۰ مستند کوتاه به بخش مسابقه جشنواره راه یافتند.
حمیدی مقدم گفت: یکی از تفاوت‌های امسال جشنواره سینماحقیقت با سال گذشته، نقش مهم مشاوران است. این رویداد با عبور از هیات‌های انتخاب، بنای انتخاب آثار را در گعده‌های مشاوران گذاشت، جایی که این افراد کارشناس حوزه سینما و مستند، همراه با دبیر جشنواره نظرات خود را برای انتخاب یا رد فیلم‌های متقاضی مطرح می‌کردند. این تصمیم البته از سال قبل در جشنواره سینماحقیقت اجرایی شده بود اما امسال شکل جدی‌تر و موثرتری به خود گرفت و ۲۵ مشاور در انتخاب آثار بخش‌های مختلف مسابقه یاریگر دبیر جشنواره بودند.

هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۷ آذر تا ۲ دی ماه ۱۴۰۲ در پردیس چارسو درحال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.