۰ نظر
۱۵۶ بازدید

هویت نظام جمهوری اسلامی، هویت فاطمی است/مسئولان دهه تعریف نکنند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هویت نظام جمهوری اسلامی را هویت فاطمی دانست و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با شعارهای ضد دینی به انقلاب، اسلام و ارزش‌های دینی ضربه وارد کنند.
کد خبر : 64756
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 8:32

هویت نظام جمهوری اسلامی، هویت فاطمی است

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، آیت الله «سید نصیر حسینی»  در نشست هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خداوند برای هدایت بندگان انسان‌های الگویی را می‌فرستد تا آنها را هدایت کند که یکی از این الگوهای الهی، حضرت فاطمه سلام الله علیها است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اگر ائمه اطهار علیهم السلام نباشند، جهان در ظلمت فرو خواهد رفت و در دورانی که نبی یا ولی نباشد، انسان‌ها در جهالت فرو رفته و زندگی برای آنها نیز تلخ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید افرادی به عنوان الگو برای انسان‌ها وجود داشته باشد و ما در دنیای امروزی نیز نیاز به الگو داریم.

آیت الله حسینی ادامه داد: فضای مجازی در راستای اهداف دشمنان تبلیغات گسترده‌ای به راه می‌اندازد و الگوهای ناشایست را معرفی می‌کنند، آسیب‌های بسیاری به ویژه در حوزه فرهنگ، نوع پوشش‌ها، نگاه به زن و مباحث دیگر به جامعه اسلامی و انسانی وارد کرده‌اند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنان علیرغم توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف و هزینه‌هایی که در این راه صرف کرده‌اند، ولی در اجرای این توطئه‌ها ناکام مانده‌اند.

وی تاکید کرد: دشمنان تلاش کردند الگوها و مظاهر دینی را نابود کنند ولی با طلوع خورشید انقلاب اسلامی، ضربه کشنده‌ای بر این تفکر وارد شد و قرآن، معنویت و ارزش‌های الهی برای دنیا نمایان شد.

آیت الله حسینی یادآور شد: انقلاب اسلامی به برکت حضور حضرت امام خمینی و ائمه اطهار علیهم السلام شکل گرفت و امروز باید تلاش کنیم با تحلیل‌های اصولی و مخاطب شناسی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هویت نظام جمهوری اسلامی را هویت فاطمی دانست و افزود: دشمنان تلاش می‌کنند با شعارهای ضد دینی به انقلاب، اسلام و ارزش‌های دینی ضربه وارد کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با ترویج بی‌دینی و شعار «زن، زندگی، آزادی» که مقید به مسائل شرعی، اخلاقی و اسلامی نباشد، به اسلام ضربه بزنند.

آیت الله حسینی ادامه داد: امروز شعار، آرمان و قانون ما برگرفته از فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و فاطمی بوده و باید تلاش کنیم جامعه از الگوهایی مثل حضرت فاطمه زهرا (س) فاصله نگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بانوان در حجاب، عبادت، معنویت و تربیت فرزندان به عنوان پایه جامعه محسوب می‌شوند و باید زنان جامعه اسلامی و ایرانی از حضرت فاطمه(س) الگوبرداری کنند.

وی باید هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های تاثیرگذار در دهه فاطمیه (س) وجود داشته باشد، ضمن اینکه انس با قرآن به ویژه برای حضرت فاطمه زهرا (س) ارزشمند بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله حسینی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا دانش آموزان با مسائل معنوی و اخلاقی بیگانه باشند و آنها را تسلیم زندگی استعماری و استکباری کنند که می‌طلبد در این راستا والدین هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی درپایان گفت:دهه اول از یک روز قبل شهادت و یک روز بعد شهادت و دهه دوم از دو روز قبل شهادت و دو روز بعد از شهادت برنامه اجرا کنند و مسئولان دهه تعریف نکنند، اجازه دهید مردم به کار و  شادیهایشان برسند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.