داود طلوعی مطلق

پرتاب گر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان کشور شد

دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام قهرمانی پرتاب گر دیسک نوجوانان استان در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد
کد خبر : 9574
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400 - 11:33
پرتاب گر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان کشور شد
به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهنام طباطبایی با بیان این خبر اظهار داشت :رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه کرامت در بخش پسران به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد بر گزار شد.
طباطبایی  از کسب مقام اول و مدال طلا پرتاب گر استان در ماده پرتاب دیسک خبر و افزود:محمد رضا ضیایی عضو تیم دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد در ماده پرتاب دیسک به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت .
دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد ضمن کسب این موفقیت اظهار داشت :
محمدرضا ضیایی با پرتابی به طول ۵۶ متر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت ،حسین رشمه کریم از تهران با پرتابی به ۵۲.۴۸متر دوم شد و علی رجبی از خراسان رضوی با پرتابی به طول ۴۶.۰۸متر به مقام سوم رسید . در این ماده محمد رضا شاطر آبادی از کرمانشاه ،اسماعیل صالحی از چهارمحال‌و بختیاری و آرمین رمضان‌پوراز گیلان مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.
طباطبایی از کسب مقام نهم تیم دوومیدانی نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در این رقابتها خبر و تصریح کرد :در این رقابتها تیم های کردستان ،گلستان ،یزد ،چهارمحال و بختیاری ،تهران ،خراسان رضوی ،همدان ،زنجان مقام های اول تا هشتم را کسب کردند.
رقابتهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۲۵ استان در شهرکرد برگزار و نفرات برتر ماده های مختلف به اردوی تیم ملی جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور کویت برگزار دعوت می شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.