محرم، ماه ابراز محبت شیعیان به مقام ولایت و امامت است. مکتبی که در آن آزادمنشی را درس می‌دهند.

داود طلوعی مطلق

پیام‌تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت فرارسیدن ماه محرم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و دبیر ستاد احیا امربه معروف ونهی از منکر با صدور پیامی، فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت گفت.
کد خبر : 565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 20:09

به گزارش سایت خبری عصر آشنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و دبیر ستاد احیا امربه معروف ونهی از منکر با صدور پیامی، فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت گفت.

با فرار رسیدن ماه محرم، ماه حماسه، شجاعت، فداکاری، آزادگی و عزت انسانی آغاز شد. ماهی که در آن خون بر شمشیر غلبه کرد و نسل‌ها با تبعیت از سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش راه پیروزی بر زورمداران را آموختند. ماهی که در آن برای همیشه تاریخ، برای تمام زمان‌ها و مکان‌ها، به نوع بشر آموخته شد که مسیر حق از باطل را تمیز دهد.
محرم، ماه ابراز محبت شیعیان به مقام ولایت و امامت است. مکتبی که در آن آزادمنشی را درس می‌دهند. ماهی که حضرت امام حسین (ع) راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را نه فقط به شیعیانش، بلکه به همه آزاداندیشان جهان آموخت تا سرمشقی تاریخ ساز باشد. عشق به امام حسین (ع)، یاران وفادارش و راهی که آنها پیش روی بشریت قرار دادند، دیگر شیعه، مسلمان و غیر مسلمان نمی‌شناسد. این راهی تضمین شده برای فرار از ذلت بردگی است. کشتی نجاتی در دریای پرتلاطم که می‌توان سوار بر آن از امواج سهمگین به سلامت گذشت.
محرم و کربلا پناهگاه همه آنهایی است که از ظلم و جور به ستوه آمده‌اند و حکومت صالحان و اولیای راستین را جستجو می‌کنند.
حسین (ع) تشنه آب نبود. تشنه وفاداری و آزادیخواهی بود. تشنه آنکه مردمان را در جستجوی انسانیت ببیند. او لب تشنه ماند تا ما را سیرآب از ارزش‌ها کند. او با عزیزترین کسانی که داشت بر شمشیرها تاخت تا نه زخم تنش، بلکه زخم دلش را ببینیم و افکار بلندش را درک کنیم.
اینجانب فرا رسیدن ایام ماه محرم را که با نهضت حسینی عجین است به مقام معظم رهبری، آزادیخواهان، مسلمانان، شیعیان و عموم ملت سلحشور و آزاداندیش ایران اسلامی وتمام رزمندگان،ایثارگران ،خانواده معظم شهدا و بسیجیان همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان بهمئی تسلیت عرض می نمایم.

سرهنگ دوم پاسدار باقر پسنده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.