داوود طلوعی مطلق

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی بمناسبت گرامیداشت ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار
کد خبر : 26996
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 16:12

 

 

یه گزارش پایگاه خبری عصرآشنا غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ؛ ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و مناسبت روز پاسدار را به مردم ایران، سپاهیان قهرمان و خانواده‌های معظم آنان تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سوم شعبان ، سالروز خجسته میلاد سید شباب اهل جنت ، سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به آحاد مردم ، فرماندهان ، مدیران و کارکنان مجاهد ، انقلابی ، ولایی، خدوم و با بصیرت ” سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پاسداران رشید اسلام ، امروز نه صرفا در عرصه دفاع از کیان ایران اسلامی بلکه در ده ها عرصه دیگر همچون علم و فناوری ،توسعه صنعت موشکی و سایر صنایع فناورانه ، عمران و آبادانی ، رفع محرومیت و فعالیت های اجتماعی ،امداد و خدمت رسانی در بلایای طبیعی و نصرت و یاری مستضعفان عالم مشارکت دارند و این تنها فهرستی اجمالی از عرصه های مجاهدت پاسداران عزیز است.

پاسداری و جانبازی، افتخاری بزرگ و فصولی سترگ از کتاب حماسه و ایثار، و امتداد حماسه حسینی است که ثمره ماندگار آن، مکتب شهید سلیمانی است. او که از خیل پاسداران رشید اسلام و جانبازان مقتدر وطن بود و به مقام والای سید شهدای مقاومت، نائل آمد.

قابلیت‌ها و توانمندی‌های منحصر به فرد سپاه فراتر از یک سازمان نظامی، مزیت‌های سرنوشت‌سازی به این نهاد مردمی بخشیده است که با توسعه و تعمیق نقش پذیری‌های ناشی از ماموریت‌های ذاتی پاسداران انقلاب در حوزه فناوری‌های روز و در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی،سیاسی و امنیتی، دشمنان نظام را در دستیابی به اهداف شوم و ضد ایرانی همواره مایوس نموده و آنان را از سر استیصال و سرخوردگی به اتخاذ مواضع خصمانه و ترویج ادبیات خشن و تهدید آمیز و طرح ادعاهای پوچ و سخیف علیه سپاه مجبور ساخته است.

در زادروز امام عشق و خوبی‌ها، اسوه جاودان جهاد و شهادت حضرت حسین بن علی علیه السلام بیعت‌مجدد خود با ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری‌ حضرت امام خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) را اعلام نموده و با وحدت و هماهنگی همه جانبه با سایر نیروهای مسلح ، اقتدار و انسجام خود در نگهبانی از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب شکوهمند اسلامی را حفظ خواهد نمود.

از خدای سبحان و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) استعانت می جوییم ، “پاسداران عزیز را برای اعتلای سپاه ،تداوم حمایت و همراهی با مردم ، استحکام بخشی به مقاومت ، منزوی ساختن دشمن و پذیرش نقش های عظیم در حوادث بزرگ ، تعقیب آرمان‌ها و اهداف بلند فراروی ، تقویت وحدت، اخوت و برادری با ارتشیان غیور و انقلابی و سایر نیروهای مسلح ، خنثی سازی عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمنان ، قدرت افزایی دفاعی و ارتقای ارکان قدرت بازدارنده نظام و توسعه آن در ابعاد موشکی ، جنگال ، جنگ‌های شناختی و سایبری ، عمق بخشی به عملیات‌های دریایی و زمینی و بلوغ رویکرد و عمل اجتماعی در حوزه امداد و خدمت رسانی به مردم ، سازندگی ، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و توسعه اشراف و تفوق اطلاعاتی بر دشمن یاری بخشند.

مهدی غلامی نژاد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.