۰ نظر
۱۹۶ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی

سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه پیام تبریک صادر کرد
کد خبر : 31854
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 8:26

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه پیام تبریک صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

شهید مطهری عصاره مؤثر حوزه‌های علمیه و محصول صد‌ها سال تجارب حاکم بر حوزه‌ها و حاصل عمر با برکت امام امت بود و در میدان نبرد با مکاتب و مسالک کفر، شرک و نفاق، چون ستاره‌ای پرفروغ درخشید و جهانی را در پرتو این تشعشع روشن ساخت.

شهید مطهری معلم علم و اخلاق بود که با سخنان روشنگرانه خود و تربیت شاگردانی متخصص، نقش بسزایی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایفا کرد و معلمان امروز باید ادامه دهنده راه این عالم فرهیخته باشند و جامعه را در نیل به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی یاری رسانند.

پیشرفت در ابعاد مختلف کشور به معلمان و توانمندی تفکرات آنان بستگی دارد و در واقع معلمان سرمایه‌های ماندگار و جاوید یک ملت هستند.

بزرگترین کار معلم تربیت انسان‌های پاک و مومن است و کسانی که در این راستا گام بر می‌دارند یقینا برکات زیادی در جامعه ایجاد می‌کند.

معلم، تو باغبان صبور بوستان دانش هستی و شغل تو شغلی می‌باشد که از روز خلقت انسان با آدمی سرشته شد تا مردم ازظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند؛ لذا‌ای معلم سالروز عاشقیت را ارج مینهیم و زیبایی کلامت را تکریم می‌کنیم. روز معلم بر تمام فرهنگیان زحمتکش که با عمل به شغل خود راه انبیاء را ادامه می‌دهند مبارک باد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.