شهید محمدحسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ماست

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی

روز دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی محسوب می‌شود و باید از این ایام برای ترویج فرهنگ شهادت در میان دانش‌آموزان که نسل جوان و نوجوان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، نهایت بهره‌ را ببریم.
کد خبر : 2316
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 20:31

به گزارش سایت خبری عصر آشنا، سرهنگ دوم پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با صدور پیامی فرا رسیدن هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده ، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را به تمامی نوجونان و دانش آموزان ایران اسلامی تبریک گفت.

روز دانش آموز یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده آن دانش آموز قهرمانی است که با گذشتن از خود سرلوحه تمامی نوجوانان کشور گردید و امام راحل نیز در وصف این نوجوان دانش آموز فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

سرهنگ پسنده با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده گفت: روز دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی محسوب می‌شود و باید از این ایام برای ترویج فرهنگ شهادت در میان دانش‌آموزان که نسل جوان و نوجوان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، نهایت بهره‌ را ببریم.

شهید محمدحسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ماست ، چرا که حماسه سازی های فهمیده و دیگر فهمیده های این میهن اسلامی ، ارزش های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد .

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده ، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ، امیدوارم همه نونهالان ، نوجوانان و دانش آموزان آتیه دار این مرز و بوم با تلاش و کوشش دوچندان در راستای تحصیل و تهذیب دانش و آگاهی و اخلاق بتوانند آینده ای روشن و بی بدیل برای خود ساخته و ضامن عزت روزافزون خاک پاک جمهوری اسلامی ایران باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.