۰ نظر
۱۸۱ بازدید

پیام تبریک مدیربنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان بهمئی بمناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور

بیست و ششم مرداد ماه سال 1369، جلوه ای باشکوه از تاریخ استقامت، صبر و روز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت از دین و حراست از انقلاب و آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی کردند.
کد خبر : 58555
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 17:19

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،نصرت اله سالاری خرم رئیس بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان بهمئی درپیامی سالروز ورودآزادگان به کشور عزیزمان راتبریک گفت متن پیام به شرح ذیل هست:

بسمه تعالی

بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹، جلوه ای باشکوه از تاریخ استقامت، صبر و روز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت از دین و حراست از انقلاب و آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی کردند.

آزادگان عزیز با تحمل سخت‌ترین شرایط از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست برنداشتند و امروز نیز در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

فرارسیدن ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافرازاستان کهگیلویه و بویراحمد خاصه قهرمانان و آزادمردان (آزادگان) شهرستان بهمئی و خانواده های صبورشان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون مسالت دارم.

با احترام

سید نصرت اله سالاری خرم

خادم کوچک شما در بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.