۰ نظر
۲۳۰ بازدید

فاضل ریحان نسب

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز خبرنگار

دکتر سید مختار رجائی فر مدیرکل دامپزشکی استان نقش ذاتی و فعال اصحاب رسانه به عنوان اصلی ترین عنصر رسانه در تولید و انتشار اخبار حیاتی و انکار ناپذیر دانست.
کد خبر : 57951
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 21:07

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، دکتر سیدمختار رجائی فر مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

“ن و القلم ما یسطرون “

در شرایطی که تعدد شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی در دنیای کنونی با توجه به رشد فزاینده و شتابان تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباط‌جمعی در حال فزونی است، دنیای پیچیده و پر رمز و راز فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی که جهان را به‌مثابه فضایی محدود درآورده است از سویی سرعت انتقال و انتشار اخبار و رویدادهای جهان را در کسری از زمان بازتاب می‌دهد و از دیگر سو گسترش و انعکاس اخبار متضاد و به‌دوراز واقعیت را برای رسیدن به منافع و خواسته‌های حاکمان قدرت آسان و راحت می‌سازد، در چنین شرایطی اهمیت رسانه برای جوامع ملی و محلی بسیار حائز اهمیت است. یقیناً نقش ذاتی و فعال اصحاب رسانه (خبرنگاران) به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر رسانه در تولید و انتشار اخبار و رویدادهای واقعی و سازنده برای جامعه خود، نقشی حیاتی و انکارناپذیر است و نقش و جایگاه رسانه و ارکان آن در آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی بسیار خطیر و پراهمیت است و آنجاست که خبرنگار با کار حرفه‌ای هم می‌تواند به رشد و تعالی و نیک‌اندیشی جامعه کمک نماید و هم رسالت ذاتی خود را به نحو شایسته به سرانجام رساند. طلایه‌داران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی، امانت‌داران گفتمان، چشمان بینا و زبان گویای مردم‌اند که با در نظر گرفتن مقتضیات زمان و مصالح جامعه اخبار و رویدادها را با حضور به‌موقع و دقیق خود در میدان‌ها و از مجاری معتبر و دقیق با رعایت اصل امانت‌داری و با تعهد، تخصص، سرعت، دقت و صحت گردآوری و در اختیار مخاطبان قرار خواهند داد.

هفدهم مرداد، روز بزرگداشت خبرنگار ، مجال مناسبی است که از تلاش همه‌ی رسانه‌هایی که به نحوی در سال جاری تعامل و همکاری سازنده‌ای با حوزه ” دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ” داشته‌اند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم. به روان شهدای اصحاب رسانه و قلم به‌ویژه شهید محمود صارمی درود می‌فرستم و از خدای مهربان خواهانم که بر درجات آنان بیفزاید.

دکترسیدمختار رجائی فر

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد

خبرنگار عصر آشنا: فاضل ریحان نسب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.