۰ نظر
۲۰۳ بازدید

جهانگیرآشنا

پیام تبریک مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی بمناسبت روز خبرنگار

"ارتباط و آگاهی" از ویژگی های عصر ارتباطات و اطلاع رسانی است که باعث توسعه یافتگی جوامع شده و نقش مطبوعات و رسانه ها در این راستا کاملا مشهود می باشد
کد خبر : 58017
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 13:41

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از روابط عمومی بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان بهمئی سید نصرت اله سالاری خرم مدیر این اداره در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفته که متن پیام به شرح زیر است:


“ارتباط و آگاهی” از ویژگی های عصر ارتباطات و اطلاع رسانی است که باعث توسعه یافتگی جوامع شده و نقش مطبوعات و رسانه ها در این راستا کاملا مشهود می باشد.
خبرنگاران پایه های اصلی مطبوعات و رسانه هستند که با مسئولیت خطیر روشنگری را روایت می کنند. راستگویی، امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی را وظیفه خود دانسته و بدون هیچ منتی دست به قلم برمی دارند.
خبرنگاری تنها شغل و حرفه در جهان است که به دلیل روبرو شدن هر روز با وقایع جدید هیچ گاه دچار تکرار و روزمرگی نخواهد شد. ارتباط و خلاقیت مهمترین فاکتور موفقیت در راه خبرنگاری است زیرا فرد باید در کنار انرژی گذاشتن برای انعکاس و اطلاع رسانی اتفاقات روز، مهارت های برقراری پیوند و گفتگو با مخاطب را مورد توجه قرار دهد.
روز ۱۷ مرداد فرصت مناسبی برای تجلیل از مردان و زنان خبرنگاری است که با تلاش و همت مضاعف خود همواره با قلم شرافت و حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارند.
در همین راستا از تلاش صادقانه این عزیزان در پوشش خبری به منظور ارتقای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکر می کنم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر درگذشتگان این عرصه، روز خبرنگار را به خبرنگاران، اهالی رسانه و تلاشگران در این حوزه تبریک عرض نموده و و از درگاه خداوند متعال برای آنها تا سالیان سال تداوم رسالت شریفشان آرزومندم

با احترام سید نصرت اله سالاری خرم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.