داود طلوعی مطلق

پیام تبریک مسئول بسیج ادارات و کارمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت آغاز هفته دولت

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است
کد خبر : 40083
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 17:52

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول بسیج ادارات و کارمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت آغاز هفته دولت در پیامی این هفته را تبریک گفتند.

فلسفه نام گذاری ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان هفته دولت، زنده ماندن شاخص­ های فکری، رفتاری و شخصیتی آن دو شهید عزیز است. اهداف نام گذاری هفته دولت در این ایام شاخص قرار گرفتن خصوصیات رفتاری و اخلاقی آن شهیدان سرافراز برای دولتمردان است. (رهبر معظم انقلاب)

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
رویه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تواضع، فروتنی، ساده زیستی بود که تبدیل به یک الگوی ماندگار شده است.
هفته دولت فرصتی است که رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمات دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاشگران و زحمت کشان نظام جمهوری اسلامی درود بفرستیم.
بسیج ادارات و کارمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مومن و مجاهد دولت و تبریک هفته دولت، زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه دولتمردان، کارکنان، همکاران بسیجی فرهنگی ، کارگزاران خدوم و صدیق را ارج نهاده و از اهتمام جدی همه همکاران دلسوز، متعهد و پرتلاش استان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماید و توفیق روزافزون خادمان شریف و انقلابی را در تحقق آرمان‌های والا و اصیل بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) در پرتوی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آستان خداوند سبحان را خواستار است.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا
دبیر ستاد بزرگداشت برنامه های هفته دولت و مسئول بسیج ادارات و کارمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.