۰ نظر
۱۴۰ بازدید

مسلم مختاری

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت دهه فجر

اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی باید در دهه‌فجر به خوبی برای نسل جدید تبیین شود تا بعدها بتوانیم ترسیم زیبایی از فعالیت‌ها و دستاوردها داشته باشیم و این امر از مهم ترین رسالت جامعه بزرگ فرهنگی به عنوان مهم ترین عنصر تعلیم و تربیت است
کد خبر : 45870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 18:26

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت دهه فجر پیام تبریک داده اند.

پیام رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است. (اسرا -۸۱)

ایام الله دهه مبارک فجر، تجلی حماسه‌ و ایستادگی مردم ایران در مقابل رژیم طاغوت ستمشاهی و برگ زرینی در تاریخ حیات انسان شد؛ انقلابی عظیم و مردمی و حرکتی تاریخ ساز بر اساس تعالیم دینی، رهبری فرزانه امام خمینی (ره) و فداکاری های ملتی با ایمان که سرآغازی برای حرکت‌های استکبارستیز در جهان ‌شد.

در دوازدهم بهمن با ورود امام بزرگوار ما باشکوه ترین استقبال تاریخ رقم خورد و نظام پوسیده‌ی فاسد ستمشاهی نابود شد. روز دوازدهم، روز شروع قدرت اسلام است. «فاذا دخلتموه فانّکم غالبون». ورود قدرتمندانه‌ی امام بزرگوار، همه چیز را معنا کرد و سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران شد.

امروز در چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر قرار گیرند. اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی باید در دهه‌فجر به خوبی برای نسل جدید تبیین شود تا بعدها بتوانیم ترسیم زیبایی از فعالیت‌ها و دستاوردها داشته باشیم و این امر از مهم ترین رسالت جامعه بزرگ فرهنگی به عنوان مهم ترین عنصر تعلیم و تربیت است.

اینجانب با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت عزیز ایران اسلامی به خصوص فرهنگیان عزیز، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید ایران زمین را گرامی داشته و در سایه الطاف بیکران الهی و بیرق حضرت ولیعصر (عج) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.