۰ نظر
۱۵۷ بازدید

آسیه مجیدی مهر

پیام تبریک مسول فرهنگی قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) بنیاد احسان شهرستان بهمئی بمناسبت روز معلم وسالروز شهادت شهیدمرتضی مطهری

معلمانی که طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در کشور  هستند وهمچون خورشیدی تابناک ، بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها،از دام ظلمت،جهالت،شقاوت و ضلالت را  بر عهده دارند.
کد خبر : 51934
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 10:08

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،حجت الاسلام جلیل پور مسول فرهنگی قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) بنیاد احسان شهرستان بهمئی درپیامی سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم را گرامی داشت متن پیام به شرح ذیل هست:

    به نام خداوند جان و خرد            کزین برتر اندیشه بر نگذرد

آینده مملکت بدون ساختنِ نسلِ رو به رشدِ علمی، امکان پذیر نیست. 

« مقام معظم رهبری مد ظله العالی »

در بــزم عشق، شمــع فـــروزان معلم است مـــردم چو پیـــکرند اگر ، جان معلـم است یکی از مسائل ارزشمند و کارساز  در زندگی بشر، علم و آگاهی است. علم، افزون بر این که وسیله ای است برای بهتر زیستن و برای خوب از عهده مسئولیت برآمدن، بخودی خود نیز مطلوب بشر است.

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه « شهید مرتضی مطهری » و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم ، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه ،زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت بخشیدند.

معلمانی که طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در کشور  هستند وهمچون خورشیدی تابناک ، بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها،از دام ظلمت،جهالت،شقاوت و ضلالت را  بر عهده دارند.

 بی‌تردید تقدیر و تجلیل از تلاش و همت فرهنگیان بزرگوار ، در سایه رفع مشکلات و مسائل معلمان دلسوز، محقق خواهد شد که حصول این مهم، نیازمند همدلی تمامی معلمان، مسئولان و سیاستگذاران کشور اسلامیمان است. در پایان یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (ره )، شهدای عزیز انقلاب، بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و همکاران فقید فرهنگی را گرامی می داریم . پیروز و سربلند باشید.

 

حجت الاسلام جلیل پور

مسول فرهنگی قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج)

بنیاد احسان شهرستان بهمئی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.