۰ نظر
۱۷۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه وبویراحمدبمناسبت شهادت مامور شجاع فراجا

بار دیگر شاهد بودیم در چند هفته اخیر فرزندی غیور از این استان شهیدپرور برای حفظ امنیت و آرامش مردم کشور در خون خود غلطید.
کد خبر : 57796
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 23:28

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سید علی احمدزاده استاندارکهگیلویه وبویراحمد درپیامی شهادت شهیدآراسته راتسلیت گفت متن پیام به شرح ذیل هست:

بسمه رب الشهدا و الصدیقین
” وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ “
بار دیگر شاهد بودیم در چند هفته اخیر فرزندی غیور از این استان شهیدپرور برای حفظ امنیت و آرامش مردم کشور در خون خود غلطید.
شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه شهید سینا آراسته مامور شجاع فراجا استان در درگیری با قاچاقچیان ، موجب تأثر و تألم همگان گردید.
بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.
اینجانب با نهایت تأسف و تالم، شهادت مظلومانه این شهید گرانقدر را به محضر حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، فرماندهان و پرسنل فراجا،ملت نجیب و شهید پرور استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم .
از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را مسئلت می‌نمایم.

سید علی احمد زاده
استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.