۰ نظر
۲۳۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تسلیت بخشدار سرآسیاب یوسفی در پی درگذشت مادر شهیدان عبادی فر

اسوه صبر و مقاومت با ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و در پرتو ارزش‌های والای الهی فرزندان شجاع و دلیری پرورش داد و تقدیم عزت و سربلندی میهن اسلامی کرد و نام نیک خود را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار نمود.
کد خبر : 3438
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 18:19

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،بخشدار سرآسیاب یوسفی در پی درگذشت مادر شهیدان عبادی فر پیامی ارسال کرده اند که متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

مادر بزرگوار و فداکار شهیدان عبادی فر، مادری نمونه ، اسوه صبر و از خودگذشتگی در راه انقلاب اسلامی بود که همیشه در راستای مردم داری گام برداشته اند.

مادری فداکار که در سایه توجهات حضرت ولیعصر عج و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندان شجاع و انقلابی را تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

اینجانب این مصیبت وارده و سنگین را به خانواده ی محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

این اسوه صبر و مقاومت با ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و در پرتو ارزش‌های والای الهی فرزندان شجاع و دلیری پرورش داد و تقدیم عزت و سربلندی میهن اسلامی کرد و نام نیک خود را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار نمود.

این ضایعه را به خانواده محترم و مردم دلاور و شهیدپرور شهرستان تسلیت می‌گویم و برای آن مرحومه رحمت الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ را خواستاریم.

هیبت الله جوانمرد
بخشدار سرآسیاب یوسفی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.