۰ نظر
۲۲۷ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تسلیت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی در پی درگذشت استاد علی تقی زاده رئیس اسبق اداره فرهنگ وارشاداسلامی

ایشان به حق یکی از مدیران دلسوز و متخصص شهرستان و استان بودند و سال ها چه در کسوت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چه دیگر مسئولیت‌ها، خدمات ارزنده و ماندگاری در سنگر خدمت به فرهنگ و هنر استان ارائه و از هیچ کوششی دریغ نداشتند
کد خبر : 37390
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 21:30

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا عادل پورجشیره در پی درگذشت استاد علی تقی زاده رئیس اسبق اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی پیام تسلیت ارسال کردند.

متن پیام پور جشیره رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بهمئی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ضایعه درگذشت برادر ارجمند دکتر علی تقی زاده ، رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی موجبات تاثر و تالم فراوان گردید.

ایشان به حق یکی از مدیران دلسوز و متخصص شهرستان و استان بودند و سال ها چه در کسوت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چه دیگر مسئولیت‌ها، خدمات ارزنده و ماندگاری در سنگر خدمت به فرهنگ و هنر استان ارائه و از هیچ کوششی دریغ نداشتند و زحمات و آثار ارزشمند تلاش‌های ایشان برای همیشه در اذهان مردم شریف استان باقی خواهد ماند.

استاد علی تقی زاده پس ازعمری مجاهدت در سنگرهای دفاع مقدس، علمی، فرهنگی ، دعوت حق را لبیک گفت و این مصیبت بزرگ را  خدمت جامعه فرهنگی و هنری استان، هیئات مذهبی، بویژه خانواده محترم ایشان و بستگان و همچنین مردم شریف استان و شهرستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.
ان شالله این خادم اهل بیت که سال های سال مردم با نوای ایشان در رسای ائمه اطهار عزاداری کردند با خاندان عصمت و طهارت علیه السلام محشور و همنشین باشد.

عادل پورجشیره

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.