۰ نظر
۱۷۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت درگذشت مادر شهید احمد جماعتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «مشهدی زری خانم حسینی جمال(مسلمی اصل)» مادر گرامی شهید «احمد جماعتی» را تسلیت گفت.
کد خبر : 20377
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 14:56

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «مشهدی زری خانم حسینی جمال(مسلمی اصل)» مادر گرامی شهید «احمد جماعتی» را تسلیت گفت.

متن پیام سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر جماعتی
سلامٌ علیکم
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «مشهدی زری خانم حسینی جمال(مسلمی اصل)» مادر گرامی شهید احمد جماعتی را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهید والا مقام با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت ربوبی گردند.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.