۰ نظر
۲۹۵ بازدید

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای درگذشت سید رضا رمضانی پور کارمند متعهد و وظیفه شناسی اداره کل

​در گذشت ناگهانی جوان عزیز، محل اهل بیت،دوست و همکار متعهدو پرتلاش زنده یاد سید رضا رمضانی پور حزن انگیز و اندوه بار بود.
کد خبر : 58908
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 18:04

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای درگذشت سید رضا رمضانی پور کارمند متعهد و وظیفه شناسی اداره فرهنگ وارشاداسلامی پیام تسلیت ارسال کردند متن پیام به شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ شَیْءٍ هَالِکٌ إِلَّا وَجْهَهُ لَهُ الْحُکْمُ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ

به غیر از نمودی به گیتی نبودیم

برفتیم کز ما نماند نمودی

  نگویم که مردن روا نیست یا رب

ولی کاش مرگ جوانان نبودی

 در گذشت ناگهانی جوان عزیز، مداح اهل بیت،دوست و همکار متعهدو پرتلاش زنده یاد سید رضا رمضانی پور حزن انگیز و اندوه بار بود.

 صلابت و قاطعیت در گار، تقید به قانون،تدین به شرع،وظیفه شناسی در مسئولیت، اخلاق در معاشرت و حُسن همزیستی با همکاران از خصال نیکوی آن رحیل روشن ضمیر بود.

 گرچه رخدادِ صادقِ مرگ و حادثه جدی موت همگان را بی خبر ملاقات میکند و ایشان را نیز چنین زیارت نمود لکن برای خیلی ها تلخ و طاقت فرسا است ولی برای ایشان به جهت  اوصاف حسنه و برجسته، این کأس را شیرین سر کشید و راحت رحلت کرد.

 وگر زین جهان این جوان رفتنیست

 به گیتی نگه کن که جاوید کیست

شکاریم یکسر همه پیش مرگ

سری زیر تاج و سری زیر ترگ

 بیا تا جهان را به بد نسپریم

 سراسر همه دست به نیکی بریم

جهان چون من و چون تو بسیار دید

 نخواهد همی با کسی آرمید .

خانواده مکرم رمضانی پور اکنون که جغد مصیبت بر بام خانه شما فرو نشست و بهار جوانی سید رضا به خزان گرائید و شما را سیاه پوش و وابستگان را سینه زن نمود و همکاران را مصیبت زده کرد،اکنون با دلی داغدیده و درونی تفدیده از غم و خاطری رنجور و چشمانی اشکبار این مصیبت را تسلیت میگویم، برای همه اصحاب مصیبت، صبر و سکینت و بر این شکیب،از خداوند قادر متعال أجر خواهانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.