۰ نظر
۱۸۹ بازدید

مسلم مختاری

پیام تسلیت مسئول دفترنظارت وبازرسی شورای نگهبان شهرستان بهمئی به مناسبت درگذشت فرهنگی ممتاز، استادی برجسته و عضوشبکه نظارت شهرستان

خبر درگذشت ذاکراهل بیت وعضوشبکه نظارت شهرستان، شادروان دکتر علی تقی زاده که از مدیران پرتلاش و خدوم استان بودند، موجب اندوه و تاسف بسیار گردید.
کد خبر : 37404
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 23:54

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،ولی طلوعی مطلق مسئول دفتر شبکه نظارت شهرستان بهمئی درپیامی درگذشت عضو شبکه ناظر،فرهنگی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس راتسلیت گفت  به شرح زیر است:

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت ذاکراهل بیت وعضوشبکه نظارت شهرستان، شادروان دکتر علی تقی زاده که از مدیران پرتلاش و خدوم استان بودند، موجب اندوه و تاسف بسیار گردید.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده معزز ایشان، فرهنگیان ومداحان اهل بیت وشبکه بزرگ نظارت استان و تمام دوستان و همراهان آن عزیز فقید، از درگاه آفریدگار یکتا برای آن عزیز از دست رفته شادی روح و علوّ درجات و برای داغداران محترم صبر و بردباری آرزومندم.

اینجانب به نیابت از مجموعه همکاران، فقدان این همکار بزرگوار را به خانواده محترم ایشان و مجموعه بزرگ شبکه نظارت و آموزش و پرورش تسلیت عرض می‌نمایم.

خداوند آن عزیز سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

 

ولی طلوعی مطلق

مسئول دفترنظارت وبازرسی شهرستان بهمئی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.