۰ نظر
۸۲ بازدید

جهانگیرآشنا

پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت درگذشت ابو الشهدا حاج امراله خرسندیان

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار درگذشت ابو الشهدا حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان) موجب تاثر خاطر همشهریان و دوستداران از جمله اهالی محترم شهرهای چیتاب و یاسوج شد.
کد خبر : 69613
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 21:53

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار در پیامی درگذشت حاج “امرالله خرسندیان” پدر فقید شهیدان والامقام اله کس، “اله کرم” و محمد خرسندیان را به مردم شهیدپرور کهگیلویه وبویراحمد و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا “سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار” در این پیام آورده است: درگذشت ابو الشهدا حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان) موجب تاثر خاطر همشهریان و دوستداران از جمله اهالی محترم شهرهای چیتاب و یاسوج شد.

وی ادامه داده است: این پدر گرانقدر که اسوه صبر و تقوا بود، با ایمان به وعده‌های الهی با بردباری فراق فرزندان و همسرش را در مدتی طولانی تحمل کرد و به یکی از الگوهای مثال‌زدنی برای نسل کنونی و آینده این مرز و بوم تبدیل شد.

امرالله خرسندیان پدری که ۷ اسماعیل خویش را به قربانگاه فرستاد از این ۷اسماعیل ۳نفرشان شهید(شهید الله کرم شهریور سال ۱۳۶۰،شهید الله کس که سبز پوش سپاه و فرمانده گردان بود مرداد ۱۳۶۱ و شهید محمد خرسندیان که طلبه حوزه اصفهان و از موسسین حوزه علمیه یاسوج بود و در تیرماه ۱۳۶۵آسمانی شد.

و سه تن از اسماعیل های دیگرش زخم جانبازی بر تن دارند و یک نفر دیگر از اسماعیل هایش رزمنده دفاع مقدس بوده است.

بهمنیار در پایان این پیام آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت، برای آن فقید سعید رحمت واسعه و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه احدیت مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.