آسیه مجیدی مهر

پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح بمناسبت شهادت پرسنل نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

اینجانب شهادت شهیدان مهدی امینی مهر و سیروس درخشان فر را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی، به ویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور بخش لوداب، عزیزان زحمتکش نیروی انتظامی و تمام مدافعان امنیت جامعه تبریک و تسلیت گفته و برای روح پر فتوح این سربازان وطن آرزوی علو درجات و همنشینی با شهدا و اهل بیت را از خداوند منان مسئلت دارم.
کد خبر : 56817
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 21:38

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار در پیام تسلیت خود بمناسبت شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ،

 جان فشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است.

وی افزود: خبر شهادت ماموران نیروی انتظامی در دفاع از حریم امنیت جامعه، سبب اندوه دل‌ها و جان‌های همه مردم ایران گردید. مدافعان امنیت در نیروی انتظامی ایران اسلامی بدانند همسنگران آن‌ها در سپاه و بسیج، در مسیر پر افتخار تامین امنیت ایران اسلامی در کنار آن‌ها ایستاده اند و برای برقراری امنیت پایدار در این راه مقدس همچون گذشته، آماده‌ی جان فشانی و برخورد پشیمان کننده با اخلال گران آرامش و امنیت مردم ایران اسلامی هستند.

سرهنگ بهمنیارگفت: اینجانب شهادت شهیدان مهدی امینی مهر و سیروس درخشان فر را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور بخش لوداب، عزیزان زحمتکش نیروی انتظامی و تمام مدافعان امنیت جامعه تبریک و تسلیت گفته و برای روح پر فتوح این سربازان وطن آرزوی علو درجات و همنشینی با شهدا و اهل بیت را از خداوند منان مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد احمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.