۰ نظر
۱۶۲ بازدید

مسلم مختاری

پیام تقدیروتشکر تبلیغات اسلامی ازهیئتهای مذهبی شهرستان بهمئی

فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود.(مقام معظم رهبری)
کد خبر : 21804
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 7:57

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا  حجت الاسلام مجتبی رضوانی گفت:تبیین ابعاد وجودی و شخصیتی دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)توسط روحانیون و مبلغین برای قشرهای مختلف جامعه از برجستگی های مراسم ایام فاطمیه(س) امسال بود.

وی افزود:شکوه نظم و خیل عظیم جمعیت در دسته جات عزاداری و سینه زنی در سراسر شهرستان،جلوه ای از عشق و علاقه مردم به اهل بیت(ع) و به ویژه ام أبیها(س)بود.

رضوانی در ادامه با اشاره به عزاداری با شکوه مراسم امسال گفت:سینه زنی با شکوه مردم شهرستان بهمئی بسیار پرمعنا بود و امسال در ایام فاطمیه(س)شاهد جلوه با عظمتی از عزاداری ها بودیم.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد:اگر ما بتوانیم شور و شعور مجالس عزاداری را با یکدیگر عجین کرده و در این مجالس معرفت های لازم را کسب کنیم، قطعاً کشور ما در مقابل فرهنگ های غیر اسلامی بیش از پیش بیمه خواهد شد.

وی تصریح کرد:عزاداری های جمعی،علاوه بر اینکه از تفرق و پراکندگی عزاداران جلوگیری می کند،مجالس عزاداری را از آسیب های کرداری و گفتاری ناآگاهانه و حتی برخی تحریف های مغرضانه دور نگه می دارد.

رضوانی فعالیت های هیئات مذهبی ، مردمی و دسته جات عزاداری را عامل مؤثری در راستای تحقق آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت:هیئات مذهبی در شهرستان بهمئی در این سال ها به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و ما هم وظیفه داریم از این اقدامات پسندیده آنها تقدیر و تشکر کنیم.

وی درپایان گفت:اینجانب بدینوسیله از همه مردم عزیز و مسئولین برگزاری مراسمات دهه اول و دوم فاطمیه ، امام جمعه شهرلیکک، شورای تامین و شورای اداری در راس فرماندار شهرستان ، صدا وسیما ، اصحاب رسانه و سایت های خبری ، فرمانده هان  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و نیروی انتظامی شهرستان ، دادستان شهرستان ، مسئول ستاد نماز جمعه ، مسئولین هیئات مذهبی ، مسئولین پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ، مبلغین و مبلغات ، امامان  شهر و روستا ،  مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  ، حوزه علمیه خواهران ، شورای شهر و شهرداری شهر لیکک ، کانون مداحان،موکب داران پرتلاش وزحمتکش، شورای هیئات مذهبی  و  همراهی کم نظیر عزاداران و ومردم شریف شهرستان که با حضور و همکاری همه تلاش خود را برای رعایت کامل اصول بهداشتی به کار گرفتند تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهیم به حرمت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و به واسطه توسلات شما مردم عزیز در این ایام، زمینه ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا و سلامتی کامل برای همه مردم را فراهم نموده و با لطف الهی شاهد برگزاری شایسته مراسمات دینی و مذهبی در ایام پیش رو باشیم.

مسلم مختاری خبرنگارونماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.